کد خبر: ۱۷۳۹۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۲ مهر ۱۳۹۲
سرمربی تیم مس کرمان گفت: خاک این فوتبال را امثال من خورده‌اند؛ این آقایان فردا با دلارهایشان می‌روند ولی اجازه صحبت به دیگران را نمی‌دهند.

به گزارش 598،پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهار نظرش در مورد دورگه‌ها و واکنش‌هایی که نسبت به این موضوع شده است، گفت: دوستان علیه ما واکنش نشان دادند و هجمه به راه انداختند ولی من هم می‌دانم که دژاگه و قوچان‌‌نژاد نقش مهمی در صعود تیم ملی به جام جهانی داشتند و این موضوع را هم می‌دانم که دورگه‌ها در تمام دنیا فوتبال بازی می‌کنند.

وی افزود: فکر می‌کنم از حرف من سوءبرداشت شده است. بنده نظرم این است آنهایی که تیم ملی را به جام جهانی برده‌اند زحمت کشیده‌اند و هر بازیکنی که از خارج به تیم ملی دعوت می‌شود جای یکی از آنها را تنگ می‌کند.

وی افزود: نظر من این بود حق با کسانی است با تیم ملی به جام جهانی بروند که در راه صعود تیم ملی زحمات زیادی کشیدند. من منظورم یک بازیکن خاص نبوده است.

سرمربی مس کرمان در ادامه گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد: دوستان منظور من را اشتباه  گرفتند که بلافاصله واکنش نشان دادند. آقایان ما هم می‌دانیم که زبان فوتبال در کل دنیا یکی است اما در کل دنیا بازیکنانی را که برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند به یکباره کنار نمی‌گذارند.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص صحبت‌های مهدی مهدوی‌کیا مبنی بر اینکه پس اگر زبان ملاک بود آنها هم باید از آلمان بیرون رانده می‌شدند، گفت: مهدوی‌کیا پسر خوبی است و از دوستان من محسوب می‌شود. اما فکر می‌کنم سوال را طوری از او پرسیدند که بخواهد جواب من را بدهد. ضمن آنکه خطاب به مهدی عزیز می‌گویم که فوتبال باشگاهی با ملی کاملا متفاوت است. تمامی تیم‌ها در دنیا بازیکنان مختلفی در رده‌های باشگاهی دارند ولی بحث ملی کاملا متفاوت است. لطفا آقایان اول به اظهارات من دقت کنند و سپس واکنش نشان دهند.

مظلومی در واکنش به صحبت‌های سیموئز که دستیار کی‌روش است و اینکه کادر فنی تیم ملی هر زمان که او صحبت می کند علیه وی موضع می گیرند، گفت: من حرفم را می‌زنم و اگر به کسی هم بر بخورد مسئولش من نیستم. آقایان فردا از ایران می‌روند و دلارهایشان را می‌گیرند اما حرص خور این فوتبال ما مربیان وطنی هستیم. باز هم می‌گویم بازیکنان ما باید در جام جهانی تجربه کسب کنند و روی آنها سرمایه‌‌گذاری شود نه اینکه یک نفر به یکباره بیاید و سر از جام جهانی درآورد.

وی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: من و امثال من خاک این فوتبال را خورده‌اند و باید هم حرف بزنیم. ولی فکر می‌کنم دوستان چون دلارهای زیادی گرفته‌اند اجازه نمی‌دهند کسی علیه‌شان صحبت کند و تا حرفی زده می‌شود با خط و خطوط موضع می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها