کد خبر: ۱۷۳۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سایت گل – تیم پارسه نشان داده که در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک یکی از مدعیان جدی این رقابت‌ها است
سایت گل – تیم پارسه نشان داده که در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک یکی از مدعیان جدی این رقابت‌ها است. پارسه که از نیم فصل سال گذشته تا بازی آخرشان در هفته چهارم در لیگ آزادگان هنوز نباخته است و در رقایت‌های جدی این فصل با 2 امتیاز اختلاف در رده دوم لیگ قرار دارد. به همین بهانه با علیرضا امامی‌فر سرمربی موفق و جوان این تیم صحبت کردیم. مصاحبه سایت گل با علیرضا امامی‌فر را بخوانید.
 
تیمتان امسال به عنوان یک مدعی خودش را نشان داده، نظرتان در این مورد  چیست؟
 
تیمی که ما داریم تیم خوبی است و من خیلی از این تیم راضی هستم. البته ما فکر می‌کردیم به خاطر مدتی که تمرین را شروع کردیم بیشتر از این به موفقیت برسیم اما این نشان داد که برای تیم شدن و بهتر شدن به زمان احتیاج داریم تا بتوانیم تفکرات خودمان را در تیم پیاده کنیم. ما تیم جوان و باتجربه داریم و با هر روز تمرین کردن سعی می‌کنیم نقطه ضعف‌های خود را بپوشانیم. سال قبل در همین مقطع از لیگ با یک امتیاز در رده آخر جدول بودیم اما اکنون در رده دوم جدول هستیم با 2 امتیاز اختلاف صدر و شرایط خوبی داریم.
 
کار کردن با بازیکنان باتجربه و اسمی آن هم در لیگ یک برایتان سخت نیست؟
 
سخت نیست اما قطعا یک روش خاص می‌خواهد. باید در تمرینات خیلی مواظب این بازیکنان باشیم آنها به خاطر شرایطی که دارند خیلی حساس هستند و من هم همیشه سعی می‌کنم با نهایت احترام با آنها برخورد کنم چرا که آنها می‌توانند عامل اصلی پیروزی تیم باشند.
 
چقدر به صعود پارسه به لیگ برتر امیدوارید؟
 
ما تیم را خوب بسته‌ایم. از نظر بازیکن کادرفنی و از همه مهمتر ارتباط خوبی که با مدیریت تیم داریم. من فکر می‌کنم در کار خودمان توانسته‌ایم از آدم‌های بزرگی بهره ببریم، مثل آقای کماسی، بهمن عابدینی و همچنین در مدیریت با حضور آقای کاوه عابدینی و همچنین علیرضا رستم‌بیگ که زحمت زیادی برای تیم می‌ کشند بتوانیم درصد اشتباهاتمان را پایین بیاوریم و با حمایت‌های خوب مدیریتی و شرایط خوب بتوانیم به موفقیت برسیم و من به عنوان سرمربی سعی می‌کنم به عنوان مجری بهترین اجرای ممکن را داشته باشم تا بتوانیم پارسه را در این فصل که سال سوم حضور ماست و می‌خواهیم به موفقیت برسیم به  این مهم دست پیدا کنیم. ما نشان داده‌ایم که شخصیت بالایی داریم و نباختن در تیم ما به یک اپیدمی تبدیل شده من فکر می‌کنم از نیم فصل گذشته که به عنوان سرمربی به تیم اضافه شده‌ام تا حالا نباختیم و این خیلی برای تیم مفید است.
 
در بازی مقابل مس رفسنجان پس از اینکه محمد پروین را تعویض  کردید ا و ناراحت شد. برخوردتان با او چگونه بود؟
 
من با او حرفی نزدم اما فردای آن به او گفتم از اینکه تعویض شدی ناراحت هستی گفت نه و من جواب دادم که اتفاقا باید ناراحت باشی که تعویض شدی چرا که تو بازیکن بزرگی هستی و باید همیشه فیکس بازی کنی و قطعا وقتی تعویض می‌شوی از شرایط آرمانی خودت به دور هستی من اعتقاد دارم یک بازیکن باید فقط به فوتبال فکر کند من به مربی فقط به کار خودم فکر می‌کنم و همه کارها را به همسرم سپرده‌ام. محمد پسر علی پروینی است که همیشه دوست داشت تیمش قهرمان شود. من وظیفه دارم به محمد کمک کنم و یادم نمی‌رود که محمد از کجا آمده و چه هدفی دارد. فوتبال 11 نفر را می‌تواند در زمین داشته باید به عنوان یک تیم و من فصل سختی را در پیش داریم. ما همگی یک تیم هستیم و باید بدانیم یک هدف داریم و آن قهرمانی است.
 
فکر می‌کنید بتوانید قهرمان شوید؟
 
من فکر می‌کنم برای قهرمان شدن خیلی عوامل دخیل هستند و فقط تمرین کردن و خوب بازی کردن نیست. مسائل مالی، پرداختی‌های به موقع، شرایط میزبان‌ها، مشکل مصدومیت و همه این‌ها دخیل هستند. به هر حال ما یک طرح 3 ساله داشتیم برای صعود که امسال در سال سوم هستیم و می‌توانیم امسال در سال سوم به موفقیت برسیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها