کد خبر: ۱۷۳۵۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۱ مهر ۱۳۹۲
باید دید او هم مثل ستاره های دیگری چون مهدوی کیا و کریم باقری محکوم به یک خداحافظی سرد و ساکت است یا می تواند به آرزویش برسد؟

598؛ محرم نویدکیا این بار که مصدوم شد، تصمیم گرفته بود بازی را کنار بگذارد و به دنیای مربی گری وارد شود، اصلا تصمیم باشگاه برای اضافه کردن او به کادر فنی هم از همین تصمیم او نشأت می گرفت اما نیاز شدید سپاهان به هافبک بازی سازی چون محرم و شرایط حساس این تیم او را بر آن داشته تا یک فصل دیگر هم برای این فوتبال فداکاری کند و به این عشق باز هم پاسخ مثبت دهد.

 

تصمیم محرم نویدکیا برای خداحافظی از دنیای فوتبال ظاهراً این بار جدی است و او تصمیم دارد در پایان این فصل از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

 

او فقط و فقط به خاطر نیاز شدید سپاهان به حضورش، تصمیم دارد بعد از بهبود کامل این نیم فصل را هم برای این تیم بازی کند اما این طور که شنیده می شود او به احتمال زیاد با پایان فصل از دنیای مربیگری خداحافظی می کند و به جمع کادرفنی این تیم اصفهانی می پیوندد.

 

البته در این بین قطعاً محرم نیاز به گذراندن دوره های مربیگری و کسب مدرک لازم هست که باید دید آیا فدراسیون فوتبال برای او هم مثل بعضی از مربیان تبصره ای قائل می شود یا نه؟

 

شاید اگر بحث نیاز تیم نبود، محرم همین حالا خداحافظی می کرد اما قطعا برای بازیکنی چون او خداحافظی بعد از بالا بردن یک جام قهرمانی دیگر، لذت خاص خود را دارد اما باید دید او هم مثل ستاره های دیگری چون مهدوی کیا و کریم باقری محکوم به یک خداحافظی سرد و ساکت است یا می تواند به آرزویش برسد.

 

در حال حاضر محرم عصا را کنار گذاشته و برای حضور در تمرینات سپاهان از نیم فصل دوم آماده می شود. حضور او در ترکیب تیم هرچند به اندازه کافی انگیزه بازیکنان را برای تلاش در جهت قهرمانی بالا می برد اما قطعا مطرح شدن تصمیم خداحافظی کاپیتان نویدکیا این انگیزه را دو چندان می کند.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها