کد خبر: ۱۷۲۹۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم زير 22 ساله‌هاي ايران گفت: اين روزها همه نگاه‌ها به تيم کي‌روش است و خبري از تيم ما نيست.
عليرضا منصوريان، سرمربي زير 22 ساله‌هاي ايران در خصوص بازي دوستانه با تيم اميد عمان و پيروزي يک بر صفر شاگردانش مقابل اين تيم عربي گفت: عمان ميزبان مسابقات خودش را آماده مي‌کند براي دور نهايي اين مسابقات قهرماني آسيا، تيم خيلي محکم، قوي و خشني دارد و کاملا فيزيکي هستند مانند تيم ملي بزرگسالان‌شان که مقابل تيم ما فيزيکي بازي کردند و 3 بر 1 تيم ملي بزرگسالان را شکست دادند. در اين تيم 4 بازيکن از تيم بزرگسالان عمان حضور داشتند مانند تيم ملي ما که از بازيکنان تيم اميد استفاده مي‌کند.

به نقل از فارس، منصوريان خاطرنشان کرد: داور مسابقه هم به سود تيم عمان سوت مي‌زد و طبيعي بود چون داور از کشور ميزبان انتخاب مي‌شود. در اين بازي داور چند ضربه کاشته مي‌توانست براي تيم ما بگيرد که ما مي‌توانستيم از آن استفاده کنيم.

اين بازي از دو شبکه قطري و عماني پخش مستقيم بود و حتي يکي از شبکه هاي دبي اسپورت نيز اين ديدار دوستانه را نمايش داد، چون دومين قسمت مهم فوتبال آسيا است اما در کشور خودمان هيچ خبري از آن نبود و گله دارم از صدا و سيما که چرا به تيم ما توجه نمي‌کند. اگر عليرضا منصوريان با تيم 98 و با 100 کيلو وزن بازي کند و چون چهره بودنش براي مخاطبان جذاب است بازي را پخش مي‌کنند. مردم تيم زير 22 ساله‌ها را دوست دارند و مي‌خواهند بازيکنان آينده فوتبال ايران را ببينند، بازيکنان از من گله مي‌کنند که چرا صدا و سيما به ما توجه نمي‌کند. 15 روز پيش تمام سايت‌ها خبر بازي ما با عمان را اعلام کرده بودند و همه مي‌دانستند که اين بازي انجام مي‌شود اما صدا و سيما در برنامه اش هيچ فکري براي پخش اين مسابقه نداشت. صدا و سيما روي موج تبليغات است، امروزه نگاه‌ها روي تيم کارلوس کي‌روش است و همه آن سمت نگاه مي‌کنند در حالي که تيم ما در جام ملت‌هاي 2015، جام جهاني 2018، جام ملت‌هاي 2019 و جام جهاني 2022 از اين بازيکنان استفاده خواهد کرد و قول مي‌دهم از صد نفري که در تمرينات من تست شدند و 30 نفري که هميشه کنار تيم هستند 70 درصد در آن تيم‌ها فيکس خواهند بود. از الان بايد به اين بازيکنان توجه شود. زماني که تيمي آسيب مي‌بيند همه جور برنامه‌ مي‌گذارند تا به تيم کمک کنند.

سرمربي تيم زير 22 ساله هاي ايران تاکيد کرد: الان کسي پيگيري نمي‌کند که چرا مربي گلرهاي من، مربي تمرين‌دهنده من و 4 بازيکن تيم از پرواز جا مانده‌اند و نتوانستند با تيم عازم عمان شوند، آقايان علي کفاشيان و مهدي محمد نبي بايد يک جلسه بگذارند و اگر قرار است در 4 ماه آينده به همين شکل براي کارهاي لجستيکي موفق باشيم بايد براي اين تيم گروهي تعيين شود و نبايد گروهي که براي تيم ملي بزرگسالان کار مي‌کنند کارهاي تيم اميد را هم انجام دهند، ما يک گروه منحصر به ‌فرد مي‌خواهيم چه تيم اميد، چه تيم جوانان، چه نوجوانان نتيجه بگيرد يا نگيرد ابتدا به ساکن بايد براي هر تيمي گروهي تعيين شود تا تداخل کاري به وجود نيايد. اگر گروه ما با گروه تيم ملي يکي باشد کارها پيش نمي‌رود. ما الان کارها را اکثرا روي روابط انجام مي‌دهيم، روابطي که با نظام‌ وظيفه و اداره گذرنامه داريم ولي هميشه نمي‌توانيم به اين شکل مشکلات را حل کنيم.

منصوريان ادامه داد: من بايد انرژي‌ام را صرف مسائل فني تيم کنم و فقط به تيم فکر کنم اما قبل از پرواز بايد از دو بازيکنم عذرخواهي کنم که از خانواده خداحافظي کردند اما پاي پرواز به مشکل مي‌خورند. کفاشيان و نبي بندگان خدا در ايران نبودند تا مشکل ما را پيگيري کنند، بايد يک ستاد براي تيم اميد تعيين شود و من و سرپرست تيم ملي به کارهايمان برسيم، يک گروهي تعيين کنند زير نظر جزئي سرپرست تيم ملي اميد باشد تا کارها به راحتي صورت پذيرد.

با آقاي مهدي تاج هم صحبت‌هايي داشتم و ايشان در بخش سازمان ليگ خيلي کمک کردند و نگاهشان ملي است، من از او خوشم آمد.

وي در مورد شرايط تيم اميد در عمان نيز يادآور شد: تيم اميد شرايط خيلي خوبي دارد و خيلي خوب بازي مي‌کند و فقط بايد روي مالکيت توپمان يکم مقدار حرفه‌اي‌تر کار کنيم تا از اين مالکيت توپ به گل دوم برسيم.

منصوريان راجع به برنامه هاي بعدي تيمش نيز گفت: مربي عمان از کيفيت بازي تيم ما تعريف کرد و در کل از بازي هم راضي بود. ما امروز در ورزشگاه شماره 2 سلطان قابوس ريکاوري خواهيم داشت و فردا صبح در هتل محل استقرار تمرين سبکي انجام مي‌دهيم و بعد از ظهر تمرين تاکتيکي خواهيم داشت تا بازي دوممان مقابل عمان را به خوبي انجام دهيم. تيم عمان ميزباني خيلي خوبي از ما داشته، هتل خوبي در اختيار ما گذاشته و هر چيز که نياز داريم خيلي زود فراهم مي‌کند و محل تمرين خوبي هم در اختيار ما قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها