کد خبر: ۱۷۲۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی گفت: راه رسیدن به خداوند؛ راه مودت است و با حرکت در این راه و اطاعت از مجتهد عالم و جامع شرایط می‌توان مزد رسالت پیامبر(ص) را پرداخت کرد.


به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی، رییس ستاداقامه نماز کشور، صبح امروز در جمع طلاب خواهر و برادر حوزه جامعه المصطفی العالمیه گفت: زمان در پرداخت مزد معنوی پیغمبر(ص) تأثیری ندارد؛ از این رو بعد از رحلت ایشان مزد معنوی رسالت باید به معصوم زنده پرداخت شود و در عصر غیبت حضرت مهدی(عج) نیز این مزد به نایب ایشان که ولی فقیه و مجتهدی جامع الشرایط است، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: راه رسیدن به خداوند؛ راه مودت است و با حرکت در این راه و اطاعت از مجتهد عالم و جامع شرایط می‌توان مزد رسالت پیامبر(ص) را پرداخت کرد.

این مفسر قرآن در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که ندانستن معنا و مفهوم آیه‌های قرآن مجید، علت مهجوری و دوری ازاین کتاب مقدس است، ادامه داد: کسانی که در زمینه تفسیر قران خبره هستند، باید معنای آیات را به دیگران آموزش دهند و زمینه آشنایی با این کتاب مقدس را فراهم آورند.

وی با بیان این‌که خداوند، پیامبر اکرم(ص) را جز برای رحمت و تبلیغ نفرستاد، تصریح کرد: هر چه بیشتر برای تبلیغ و آگاهی دیگران تلاش کنیم، رحمت بیشتری را به سوی خود جذب می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین‌ قرائتی افزود: حضرت محمد(ص) تنها پیامبری است که پروردگار با حرف«ک» به اعضای بدن ایشان در قرآن اشاره کرده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها