کد خبر: ۱۷۲۰۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
جنبش حماس از تشکیلات خودگردان خواست هرچه زودتر به همکاری امنیتی و مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی پایان داده و دست مقاومت را برای مقابله با جنایت‌های نظامیان و شهرک‌نشینان در کرانه باختری باز بگذارد.
 

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت عربده‌کشی ها و تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست علیه مقدسات فلسطین تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را که بی حرمتی آشکار به ادیان آسمانی و نقض قوانین و معاهدات بین المللی به شمار می رود، محکوم کرده و آن را جنایتی دیگر از سوی صهیونیست‌ها می دانیم که از چهره کریه و زشت این رژیم غاصب و جنایت های آن اعم از ایجاد ترس و وحشت، مصادره اراضی فلسطینیان و تحریف واقعیت ها پرده بر می دارد.

این جنبش همچنین تصریح کرد که فراخوان های مکرر و گسترده گروهک های تندرو یهودی برای یورش به مسجد مبارک الاقصی، تلاشی نافرجام از سوی صهیونیست ها برای تحمیل واقعیت های مطلوب خویش و بیانگر سرخوردگی مقامات این رژیم و یهودیان افراطی است.

حماس تاکید کرد که صهیونیست ها حتی نسبت به یک ذره از خاک مقدس قدس و مسجد الاقصی هیچ حقی ندارند.

جنبش حماس همچنین دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو یهودی را نسبت به تکرار حماقت های خود در رابطه با یورش به مسجد الاقصی و عربده کشی در سرزمین های فلسطین برحذر داشت و از تشکیلات خودگردان خواست هرچه زودتر به همکاری امنیتی و مذاکرات سازش با دشمن صهیونیستی پایان داده و دست مقاومت را برای مقابله با جنایت‌های نظامیان و شهرک‌نشینان در کرانه باختری باز گذارد.

این در حالی است که شهرک نشنیان صهیونیست با یورش به مسجد روستای بیت اکسا در شمال غرب قدس اشغالی، شعارهایی نژاد پرستانه و اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) بر روی دیوارهای این مسجد نوشتند. همچنین صهیونیست ها با صدور فراخوان هایی خواستار یورش گسترده یهودیان افراطی به مسجد مبارک الاقصی در روز پنجشنبه آینده شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها