کد خبر: ۱۷۱۹۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سرمربي گهر دورود معتقد است، چون در فوتبال ايران با آدم‎هاي خاطي برخورد نمي‎شود، روز به روز اتفاقات مشکوک بيشتر مي‎شود.
محمد احمدزاده با اشاره به فساد در فوتبال کشور، تصريح کرد: فوتبال ما مسير درست را طي نمي‎کند و مشکلي در اين صحبت نيست. 10 سال پيش صحبت‎هايي که الان آقايان مطرح کرده‎اند، را گفتم. سال 82 گفتم، سال 83 دوباره گفتم و صدايم درآمد اما سال 92 به آن پرداخته مي‎شود.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: اتفاقاتي که الان رخ مي‎دهد، قبلش افتاده و در آينده هم مي‎افتد و چون برخورد نمي‎شود، بيشتر هم مي‎شود. وقتي وزارت ورزش و فدراسيون عکس‎العملي نشان نمي‎دهند و جريمه در نظر نمي‎گيرند، اين کارها بيشتر هم مي‎شود.

احمدزاده يادآور شد: من کتباً به کميته انضباطي نامه نوشتم و مي‎توانم آقاي عليپور را شاهد بگيرم، آن‎زمان مقطعي کارهايي صورت گرفت و بعد فراموش شد. روابط نشان مي‎دهد که آدم خطاکار به کارش ادامه داده و همچنان فعاليت مي‎کند.

سرمربي گهر دورود با تأکيد بر اين‎که رابطه‎ها کاري کرده‎اند افراد خاطي کماکان در صحنه باشند، افزود: يعني به واسطه ارتباط‎هايي که دارند، همچنان در فوتبال فعال هستند. ما اسير بي‎توجهي مسئولان در فوتبال شده و مي‎شويم. يک سري آدم‎ها در رأس امور رابطه برقرار مي‎کنند تا آدم‎هاي خاطي با قدرت به کارشان ادامه دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها