کد خبر: ۱۷۱۹۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
تمرين تيم ملي فوتبال زير 22 ساله‌ها در زمين شماره 2 آزادي ادامه پيدا کرد.
قرار بود تمرين تيم زير 22 ساله‌ها از ساعت 16 شروع شود اما اتوبوس حامل بازيکنان ساعت 16:05 به محل تمرين رسيد، دليل آن هم عدم هماهنگي در هتل المپيک به ورزشگاه آزادي بود که اتوبوس مجبور شد از در اصلي وارد استاديوم شود.

به نقل از فارس، منصور رشيدي به همراه سه دروازه‌بان اصلي تيم ملي زير 22 ساله‌ها از ساعت 15:30 دقيقه تمرينات خود را شروع کردند.

*تمرين با گرم کردن بازيکنان زير نظر علي چيني شروع شد و بعد از گرم کردن و دور زمين دويدن بازيکنان به گروه‌هاي 4 نفره تقسيم شدند و به بازي تنيس فوتبال مشغول شدند.

*ساعت 14:30 دقيقه کفاشيان وارد محل تمرين بازيکنان شد و 10 دقيقه با آنها صحبت کرد و در ادامه دوباره بازيکنان به تمرين ادامه دادند.

*اعضاي تيم ملي زير 22 ساله‌ها به دو گروه مجزا تقسيم شدند، يک گروه با خود علي منصوريان در يک طرف زمين مشغول به تمرين شدند و يک گروه هم با محمد خرمگاه و علي چيني مربيان تيم ملي در قسمت ديگر زمين تمريني مشغول به تمرين هستند.

*امين حاج‌محمدي به دليل مصدوميتي که از قبل از ناحيه بيني داشت از اواسط تمرين طبق نظر پزشک تيم ملي با گارد محافظ بيني به تمرين ادامه داد.

* اعضاي تيم ملي زير 22 ساله‌ها به دو گروه هفت نفره تقسيم شده و از طريق جناحين به يک دروازه حمله مي‌کردند که در اين تمرين مدافعان به کار دفاع انجام مي‌دادند و مهاجمان کار حمله به دروازه را انجام مي‌دادند.

در پايان تمرين شش بازيکن شوت زن تيم ملي از جمله صادقيان،‌ عاليشاه، کاوه رضايي، اکبر ايماني و ميلاد غريبي تمرين ضربات ايستگاهي را زير نظر منصوريان انجام دادند و ساير بازيکنان زير نظر علي چيني بدن خود را سرد کردند.

تمرين فرداي تيم ملي زير 22 ساله‌ها در ورزشگاه شماره 2 آزادي برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها