کد خبر: ۱۷۱۶۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربي منچستريونايتد با تمجيد از هافبک 18 ساله تيمش اعلام کرد او مي‌تواند براي تيم ملي انگليس به ميدان برود.
منچستريونايتد در ديدار هفته هفتم خود در ليگ برتر انگليس با نتيجه دو بر يک موفق به پيروزي در خانه ساندرلند شد.

در اين ديدار کريگ گاردنر در دقيقه پنج موفق شد ميزبان را پيش بيندازد اما عدنان يانوزاي در دقيقه‌هاي 55 و 61 دو بار براي يونايتدها گلزني کرد تا سه امتياز اين ديدار را به حساب تيمش واريز کند. منچستريونايتد با اين پيروزي 10 امتيازي شد و به رده نازل نهم صعود کرد. ساندرلند هم با يک امتياز در قعر جدول جاي گرفته است.

عدنان که متولد بلژيک است و از 16 سالگي به منچستر آمده به شدت مورد توجه ديويد مويس قرار دارد. اين مربي اعلام کرده بود به زودي عدنان به بازيکني بسيار خوب بدل خواهد شد و مي‌تواند با گرفتن اقامت انگليسي در تيم ملي اين کشور هم بازي کند.

مويس در مورد اين بازيکن گفت: فکر مي‌کنم اين بازيکن بتواند براي انگليس هم بازي کند. نمي‌دانم چطور اما مي‌دانم براي اين کار بايد کاري براي اقامت وي انجام داد. مي‌دانم که او مي‌تواند از بين سه يا چهار کشور انتخاب کند که در کدام يک به ميدان برود. روشن است که بلژيک براي اينکه او را در اختيار داشته باشد بارها با او تماس گرفته است. او مي‌تواند براي آلباني و کرواسي نيز به ميدان برود. مي‌تواند براي کشورهاي ديگري مانند انگليس به ميدان برود.

مويس افزود: مي‌خواستم او را دو يا سه هفته پيش به ميدان بفرستم اما به دليل‌هاي مختلف اين کار انجام نشد. اکنون که او را به ميدان فرستادم خيلي خوب بازي کرده است. يادم هست که به وين روني و راس بارکلي در 16 سالگي بازي دادم. عدنان 18 ساله است اما براي حضور در ليگ برتر انگليس هنوز خيلي جوان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها