کد خبر: ۱۷۱۶۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربي الاهلي قطر پس از شکست سنگين برابر العربي از عملکرد شاگردانش ابراز نارضايتي کرد. او گفت اميدوار است که جباري در آينده به تيمش کمک کند.
الاهلي در هفته‌ چهارم ليگ ستارگان قطر در حالي که جباري را 20 دقيقه‌ در ترکيب خود داشت، با نتيجه‌ سنگين چهار بر يک برابر مهمانش العربي تن به شکست داد.

ميلان ماچالا، سرمربي با تجربه الاهلي اصلا از عملکرد شاگردانش راضي نيست. او در نشست خبري بعد از بازي، گفت: هميشه گفته‌ام که جزئيات نتيجه‌ بازي‌ها را رقم مي‌زند، در ديدار برابر العربي هم اين اتفاق رخ داد. بازيکنان العربي از اشتباه‌هاي بازيکنان ما نهايت استفاده را بردند و اين پيروزي پر گل را به دست آوردند. در اين ديدار اين ما بوديم که نخستين گل را به ثمر رسانديم، اما با اشتباه‌هاي خود اجازه داديم تا چهار بار دروازه‌مان باز شود.

سرمربي اهل چک الاهلي، افزود: در نيمه دوم تلاش کرديم تا با چند تغيير نتيجه‌ را عوض کنيم، اما اين تغييرات جواب نداد و دو گل ديگر را هم در دقايق پاياني دريافت کرديم تا شکست سنگين‌تري رقم خورد. احساس مي‌کنم با بازيکناني که در اختيار داريم مي‌توانيم در ديدارهاي آينده موفق شويم. در چهار بازي که انجام داده‌ايم تنها سه گل به ثمر رسانديم که اين نشان مي‌دهد در خط حمله با مشکل مواجه هستيم. قبل از اين ديدار بهترين خط دفاعي را در اختيار داشتيم، اما در اين ديدار به يکباره چهار گل دريافت کرديم که اين اصلا اتفاق خوبي نبود.

ماچالا درباره جباري که نخستين بار با پيراهن الاهلي به ميدان رفت، گفت: به جباري 20 دقيقه ميدان داديم تا او را آماده ديدارهاي بعدي کنيم. اميدواريم که او بتواند در آينده به الاهلي کمک کند.

الاهلي که تازه از ليگ دسته يک قطر به ليگ ستارگان صعود کرده با اين شکست دو امتيازي باقي ماند و به قعر جدول رده‌بندي سقوط کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها