کد خبر: ۱۷۱۵۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: تياگو اعلام کرده بايد 67 هزار دلار به او پرداخت کنيم اما با مستنداتي که جمع کرديم او بايد 4 هزار دلار بايد به ما پس بدهد.

* سعيد شيريني، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس براي پيگيري برخي از نامه‌هاي قرمزپوشان صبح امروز به وزارت ورزش وجوانان رفت و با برخي مسئولان ديدار و گفت‌وگو کرد.

*همچنين علي دايي نيز که قرار است به زودي شکايت خود از مايلي کهن انجام دهد به دنبال مستندات صحبت‌هاي مايلي‌کهن و برخي مدارک ديگر در مورد او است تا شکايت خود را به فدراسيون فوتبال و مراجع قضايي اعلام کند.

 

*مصطفي شکري، مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس درباره پرونده تياگو به فارس گفت: پس از جمع‌بندي‌هاي انجام شده و صحبت‌هايي که با مسئولان فيفا داشتيم متوجه شديم که تياگو اعلام کرده 67 هزار دلار از ما طلبکار است. البته ايشان قبلا به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران رفته، اما شکايت وي پس فرستاده شده است. وي پس از اين اقدام کميته انضباطي به فيفا شکايت کرده است.

وي افزود: ما هم مستندات را به همراه مسائل مالي او طي يکي دو روز گذشته بررسي کرديم. ايشان 10 درصد از موقعي که در پرسپوليس توپ مي زده جريمه شده و مبلغي هم بابت عملکرد ضعيف تيمي طبق قرارداد جريمه شده است. به همين دليل ما نه تنها بايد 67 هزار دلار به ايشان ندهيم بلکه بايد 4 هزار دلار نيز تياگو به ما پرداخت کند. ما لايحه خود را براي فيفا آماده کرده‌ايم و تا انتهاي هفته آن را ارسال خواهيم کرد تا زودتر طلب خود را از تياگوي برزيلي بگيريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها