کد خبر: ۱۷۰۰۶۳
زمان انتشار: ۰۰:۱۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام این خبر که می‌خواهد از یک روزنامه ورزشی شکایت کند، گفت: مطالبی را که در این روزنامه از قول من نوشته شده، تکذیب می‌کنم.
محمدرضا مولایی – بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس – که در ماجرای اتهام‌زنی علی دایی علیه محسن قهرمانی به عنوان شاهد در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال حاضر شده بود، در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: در یکی از روزنامه‌ها مطالبی از قول من نوشته بود که سراسر کذب است. در تماسی که با نویسنده آن مطالب داشتم، مدعی شد که مطالب را از زبان یکی از حاضرین در جلسه کمیته شنیده است. حالا باید پرسید که آیا نویسنده خلاف واقع حرف می‌زند یا یکی از پنج نفری که در جلسه کمیته حاضر بودند این مطالب کذب را عنوان کرده‌اند؟

او ادامه داد: نمی‌خواهم کسی را متهم کنم اما به نظرم آن روزنامه و سایتی که مطلب مورد نظر را در خروجی‌اش قرار داد به طرف متهم ماجرا چرخش دارند. نمی‌دانم ماجرا چیست و این حرف‌ها از کجا آمده است. مطمئنا از طریق باشگاه از آن روزنامه شکایت می کنم. کسانی که به من اتهام زده‌اند باید حرفشان را ثابت کنند.

مولایی افزود: در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال مطالبی گفتم و آنها را نوشتم و پایش را امضا کردم. کاملا مشخص است که چه چیزهایی گفته‌ام. در روزنامه مذکور نوشته‌اند که من گفته‌ام پارسال، قهرمانی از دایی خواسته به او پولی بدهد تا یک بازی را برایش دربیاورد، در حالی که چنین چیزی نبوده است. حقیقت این است که وقتی من در راه‌آهن بودم، دو نفر از کسانی که نامشان در پرونده فعلی هست به من گفتند که از سرپرست قبلی تیم پولی گرفته‌اند تا یک بازی را برایشان دربیاورد و بخشی از آن پول باقی مانده است.

مولایی ادامه داد: آنها از من خواستند که کاری کنم تا آن پول به آنها داده شود. من هم ماجرا را با دایی در میان گذاشتم که او گفت قبلی های ما هر اشتباهی کرده‌اند به ما مربوط نیست. مساله این بوده که من اصلا از قرار آنها با نفرات قبلی خبر نداشتم که بخواهم چیزی را به مراجع قضایی فدراسیون اطلاع دهم. من وظیفه داشتم ماجرا را به سرمربی بگویم که این کار را هم کردم.

او همچنین اظهار کرد: من اصلا نگفتم که چون قهرمانی با جواب رد دایی روبرو شد تصمیم گرفت تلافی کند و حالا در بازی با سپاهان این کار را کرده است. این حرف منطقی نیست چون قهرمانی در این مدت چند بار برای تیم ما سوت زده است.

بدنساز پرسپولیس همچنین گفت: دو هفته قبل از بازی با سپاهان، یکی از اهالی مشهد که قهرمانی را می‌شناخت، تصمیم داشت که تیم فوتسال پرسپولیس را به مشهد ببرد. او از من خواست که این مساله را با دایی در میان بگذارم که دایی هم قبول نکرد در این باره کاری انجام دهد. من نه از تبانی کسی اطلاع دارم و نه این که کسی پولی گرفته باشد. تنها نکته‌ای که در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال گفتم همان ماجرای یک‌ سال قبل بود.

او درباره این که برای اثبات ادعایش چه سندی دارد هم به ایسنا گفت: شماره تلفنم را به کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌یی فوتبال دادم و از آنها خواستم که پرینت مکالماتش را در برهه‌ای که عنوان کردم بررسی کنند. در این صورت ماجرا مشخص می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها