کد خبر: ۱۶۹۶۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب آندرانيک تيموريان و محمد قاضي برگزار شد.
تمرين تيم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازي براي ديدار مقابل اف‌سي‌سئول کره از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي پيگيري شد.

به گزارش فارس،در تمرين امروز آبي‌پوشان آندرانيک تيموريان و محمد قاضي غايب بودند ضمن آنکه خسرو حيدري بدون مشکل پا به پاي ديگر بازيکنان استقلال تمرين کرد. محمد قاضي که به دليل آسيب‌ديدگي از ناحيه دنده در تمرينات غايب است در کلينيک باشگاه استقلال مشغول مداواي خود بود.

*قبل از شروع تمرين تماشاگران تيم استقلال که تعدادشان به 100 نفر مي‌رسيد با آوردن يک بنر باعث تعجب حاضرين در کمپ شدند. روي اين پارچه نوشته شده بود تا ما هواداران هستيم رسانه‌ها و غيرفوتبالي‌ها نمي‌توانند قلعه‌نويي را به زمين بزنند!

*هاشم بيک‌زاده و احمد جمشيديان دو بازيکني بودند که قبل از تمرين امروز به نمايشگاه تجهيزات الکترونيکي و مخابراتي رفته و با حضور در غرفه يکي از اپراتورهاي موبايل از امکانات آنجا ديدن کردند. اين دو بازيکن در خصوص حضورشان در نمايشگاه با بازيکنان ديگر صحبت مي‌کردند.

*قبل از شروع تمرين سرمربي تيم استقلال بازيکنان را دور هم جمع کرد و براي دقايقي با آنها به صحبت پرداخت.

وي در خصوص برنامه‌هاي تاکتيکي آبي‌پوشان با آنها صحبت کرد و همچنين از جلسه‌اش با فتح‌الله‌زاده در خصوص مشکلات بازيکنان صحبت کرد و اعلام کرد که مشکلات را با مديرعامل استقلال در ميان گذاشته است. قلعه‌نويي اين نويد را به بازيکنان داد که به زودي مشکلات بازيکنان حل خواهد شد.

*صحبت‌هاي سرمربي تيم استقلال در تمرين روز گذشته که مربوط به فيس‌بوک و حضور بازيکنان در شبکه‌هاي اجتماعي بود به سوژه اصلي تماشاگران و حتي بازيکنان اين تيم تبديل شده و آنها در اين خصوص گفت‌وگو مي‌کردند.

*در ابتداي تمرين بازيکنان به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداختند. سپس حرکات تاکتيکي را پشت‌سر گذاشتند و در بخش ديگري از تمرين فوتبال درون‌تيمي را بدون دروازه انجام دادند. اين بازي ميان دو تيم زرد و آبي برگزار شد که سرمربي استقلال نيز در آن حضور داشت و پا به پاي ديگر بازيکنان با آنها به تمرين پرداخت.

*سيروس دين‌محمدي، منصور پورحيدري، شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده حاضران تمرين امروز استقلال بودند.

*مهدي رحمتي و سيدحسين حسيني امروز با لباس‌هاي متفاوت نسبت به روزهاي گذشته زير نظر بابازاده تمرين کردند.

*يکي از نکات قابل توجه تمرين امروز استقلال حضور يک کودک چهار ساله بود که امير قلعه‌نويي پيش از اين از او به عنوان ستاره آينده فوتبال ايران نام برده بود. اين بازيکن حسام رمزي نام دارد که در کنار پسر پژمان نوري امروز فوتبال بازي مي‌کرد و باعث جلب توجه حاضرين در کمپ شده بود.

*آخرين مرحله تمرين امروز به برنامه‌هاي چارچوب شناسي اختصاص داشت که بازيکنان به سمت دروازه ضربه مي‌زدند.

*تمرينات تيم استقلال فردا مجددا از سر گرفته مي‌شود و آبي‌پوشان آخرين تمرين سنگين خود را قبل از ديدار روز چهارشنبه در کمپ مرحوم حجازي برگزار مي‌کنند. قرار است استقلالي‌ها يک تمرين 45 دقيقه‌اي را نيز روز سه‌شنبه در زمين اصلي ورزشگاه آزادي برگزار کنند.

ديدار برگشت دو تيم استقلال و اف‌سي‌سئول روز چهارشنبه از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها