کد خبر: ۱۶۹۶۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: در فوتبال غيرممکن وجود ندارد و ما هم براي بازي روز چهارشنبه همه تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم.
سيد مهدي رحمتي بعد از پايان تمرين امروز تيم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرين شرايط تيمش اظهار داشت: با توجه به سفر طولاني‌ مدتي که داشتيم و پس از آن بازي که در کره از دست داديم همدل و هم‌قسم شديم که بازي روز چهارشنبه را ببريم. فکر مي‌کنم اتفاق غيرممکن وجود ندارد و همه چيز شدني است.

به گزارش فارس،وي افزود: اميدوارم هواداران به ورزشگاه بيايند و ما هم قول مي‌دهيم هرچه در توان داريم خرج کنيم و نتيجه هم دست خداست.

وي در خصوص عملکرد استقلال در بازي گذشته گفت: تا قبل از خوردن گل اول حريف موقعيتي نداشت و با توجه به آنکه ما هم استقلال هستيم و نمي‌خواهيم مقابل تيمي دست و پا بسته بازي کنيم حمله کرديم و موقعيت‌هايي هم نصيب حريف شد. نتيجه مي‌توانست 2 بر يک شود و يا اينکه حتي 3 بر يک شود چون دو تيم در فکر حمله بودند ولي اميدوارم چهارشنبه نتيجه لازم را کسب کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه صحبتي با مردم داريد، گفت: اميدوارم آنها از ما حمايت کنند همانطور که امسال سال سختي را داشتيم و سال گذشته هم شرايط خيلي سختي را گذرانديم باز هم تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم که به نتيجه برسيم.

رحمتي در پاسخ به اين سؤال که قلعه‌نويي روز گذشته در خصوص استفاده بازيکنان از فيسبوک تذکر داده بود و نظر او در اين مورد چيست، گفت: دروغ نمي‌توانم بگويم ولي من صفحه شخصي ندارم و تنها يک (فن‌پيج) دارم که آن را هم يکي از دوستانم اداره مي‌کند. اگر هم اين کار را انجام مي‌دهم فقط به اين خاطر است که از اسم مهدي رحمتي سوءاستفاده نشود. اگر شما جست‌وجو کنيد بيش از 50 صفحه به نام رحمتي بالا مي‌آيد ولي همانطور که گفتم از صفحه شخصي استفاده نمي‌کنم که خدايي ناکرده اين مباحث مطرح نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها