کد خبر: ۱۶۹۳۲۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
خسرو حيدري، بازيکن ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران در آستانه ديدار برگشت اين تيم با اف سي سئول کره جنوبي در محل فدراسيون پزشکي ورزشي تحت درمان قرار گرفت.
دکتر امين نوروزي، رئيس کميته توانبخشي فدراسيون پزشکي ورزشي که کار مداواي حيدري را شخصا انجام مي‌دهد، در اين باره به سايت خبري فدراسيون گفت: همان طور که علاقه مندان به فوتبال مي‌دانند خسرو حيدري در هفته هاي گذشته از ناحيه عضله پشت ساق پا دچار آسيب ديدگي شده بود که با تلاش کادر پزشکي به ديدار برگشت استقلال مقابل بوريرام تايلند رسيد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: اما با توجه به کمبود زمان روند درمان آسيب ديدگي اين بازيکن يعني تقويت عضلاني در آن مقطع انجام نشد. از طرفي حيدري به دليل دو اخطاره بودن چون نمي‌توانست ديدر ديدار رفت مقابل اف سي سئول به ميدان برود به تهران برگشت و کار درمان او را در تهران پيگيري کرديم. در اين باره با توجه به امکانات خوب ليزر درماني پرتوان که در محل فدراسيون پزشکي ورزشي وجود دارد پروسه درمان حيدري را در محل اين فدراسيون دنبال کرديم.

دکتر نوروزي خاطرنشان کرد: به هر ترتيب ما تمام تلاش خود را براي رساندن حيدري به ديدار برگشت استقلال مقابل اف سي سئول، انجام مي دهيم اما تکليف قطعي اين بازيکن 48 ساعت پيش از بازي يعني روز دوشنبه و پس از تست هايي که از پاي اين بازيکن مي گيريم، مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها