کد خبر: ۱۶۸۴۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
تيم فوتبال ساحلي ايران همچنان خواهان ادامه صعود خود در بازي‌هاي جهاني است تا جايي که تاريخ‌ساز شود.
سايت فيفا در گزارشي نوشت: پس از گذشت پنج مرحله تيم ملي ساحلي ايران حضور خود را در رقابت‌هاي جام جهاني ساحلي نمايان کرد و براي اولين مرتبه به مرحله حذفي اين جام رسيد. مارکو اوکتاويو مربي اين تيم معتقد است شاگردانش مي‌توانند به مراحل بالاتري از جام برسند. اين مربي برزيلي مي‌خواهد چهارشنبه مردانش را به ميدان فرستد. با توجه به صعود خاصي که از مرحله مقدماتي داشت، تيم ايران با نحوه رقابت و جنگندگي‌اش در رقابت‌هاي تاهيتي 2013 به چشم آمده است. پس از آنکه اين تيم مقابل برزيل 4 بر يک شکست خورد، آنها 5 بر 3 سنگال و 3 بر 2 اوکراين را مغلوب کردند.

آنچه از ايراني‌ها در سه بازي کاملا ديده شد، عزم و خواست آنها بود. در واقع وجود همين خصلت بود که اين تيم را به پيش هدايت کرد تا جايي که عقب‌ماندگي 3 بر صفر از ژاپن را جبران کرد و تاج قهرماني آسيا را بر سر گذاشت.

اوکتاويو به اين سايت گفت: براي مدتي طولاني در برزيل و پرتغال مربيگري کرده‌ام. دقيقا مي‌دانم سطح کيفي آنها چيست. مقابل برزيل ما به واقع عالي بازي کرديم که بازيکنانم بسيار خوشحال شدند. طبيعي است که به تجربه بين‌المللي بيشتري نياز دارند. همينطور حضوري بيشتر در اينگونه سطح از مسابقات اما نشان داديم که تيمي خوب داريم که قابليت رقابت بسياري دارد.

طبق گزارش اين سايت فوتبال طرفدار بسيار زيادي در ايران دارد و عمده فعاليت فوتبال ساحلي در مجموعه ورزشي آزادي تهران است.

مربي تيم ايران افزود: مسابقات به صورت زنده و در ساعات اوليه صبح از تلويزيون ايران پخش مي‌شود و تمام مردم اين کشور بازي‌ها را تماشا کرده و اميد زيادي به تيم شان دارند. ما در اصل نماينده فوتبال ساحلي ايران هستيم و مردم اين کشور از اين که قهرماني آسيا را کسب کرديم، بسيار خوشحال شدند. بازيکنان معروف هستند و همه بازيکنان را خوب مي‌شناسند چون مسابقات در شبکه‌هاي تلويزيوني پخش مي‌شود.

وي از پيشرفت تاريخي تيمش در هشت مسابقه اخير اظهار تعجب نمي کند. وي افزود: ما دوره آماده‌سازي خيلي خوبي داشتيم. در بلاروس بازي کرديم که اوکراين را مغلوب کرديم. دو بازي با ايتاليا در ايران داشتيم که برنده شديم. از اين رو تيمم کاملا آماده شد. البته اين را هم مي‌دانيم که سطح مسابقات جام جهاني بالاتر است. حضور مسابقات جام جهاني ماموريتي بزرگ براي ماست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها