کد خبر: ۱۶۸۴۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل اف سي سئول بايد براي برد به ميدان برود تا حداقل يک مساوي به دست بياورد.
حسن روشن در مورد وضعيت استقلال پيش از ديدار با اف‌سي سئول کره جنوبي در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: خوشبختانه شرايط استقلال خوب است و فقط نبايد تمرکز بچه‌ها به هم نخورد. بازيکنان استقلال بايد قدر اين موقعيت را بدانند و متوجه باشند که رسيدن به اين مرحله کار ساده‌اي نبوده است.

به گزارش تسنيم ، وي در خصوص اينکه بوريرام و نماينده کره‌جنوبي چه تفاوتي با هم دارند، اظهار داشت: شرايط اين 2 تيم اصلا قابل قياس نيست. تايلندي‌ها در حال رشد هستند اما کره‌اي‌ها در فوتبال به تکامل رسيده‌اند. مسئله‌اي که وجود دارد اين است که به خاطر باخت تيم ملي کره به ايران آنها از فوتبال ايران واهمه دارند و هنوز در شوک آن شکست هستند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال ادامه داد: شاگردان قلعه‌نويي بايد تمرکز خود را در تمام مدت بازي حفظ کنند و روي حريف فشار بياورند. اگر 20 دقيقه از بازي بگذرد و استقلال گلي به ثمر نرساند آن وقت ترس کره‌اي‌ها مي‌ريزد و کار براي استقلال سخت مي‌شود.

روشن با انتقاد از برخي مسئولان باشگاه استقلال عنوان کرد: متاسفانه افرادي هستند که قبل از اين بازي حساس به بازيکنان قول پاداش مي‌دهند. آقايان اگر فوتبال را بفهمند بايد بدانند که نبايد اين کار را انجام بدهند چون تمرکز بازيکنان به هم مي‌خورد. بازيکنان استقلال بايد بدانند که بعد از قهرماني در آسيا پاداش خوبي دريافت مي‌کنند.

وي در پاسخ به اين سوال که چه بازيکني در استقلال مقابل اف‌سي سئول تاثير گذار است، گفت: استقلال بايد با همان سيستم بازي با بوريرام مقابل نماينده کره به ميدان برود و همان وضعيت ادامه داشته باشد.

پيشکسوت استقلال در واکنش به عدم حضور خسرو حيدري در بازي با اف‌سي سئول تاکيد کرد: بودن يا نبودن يک بازيکن نبايد تاثير چنداني در روند کار استقلال داشته باشد. استقلال بايد براي برد به ميدان برود تا حداقل يک مساوي به دست بياورد.

روشن در خصوص اينکه آيا استقلالي‌ها بعد از پيروزي مقابل بوريرام مغرور شده‌اند يا خير، اظهار داشت: ترسيدن بهتر از مغرور بودن است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها