کد خبر: ۱۶۸۴۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۲ مهر ۱۳۹۲
رئيس سازمان ليگ تاکيد کرد که اتهامات اخير عليه قهرماني و مسائلي که مرتضي کريمي مطرح کرده بايد به دقت مورد بررسي قرار بگيرد و در همين حد باقي نماند.
مهدي تاج درباره حضور در آسايشگاه ثارالله و ديدار با جانبازان جنگ تحميلي عنوان کرد: اعتقاد دارم اگر امروز چيزي به نام فوتبال داريم و آسوده‌خاطر زندگي مي‌کنيم به برکت وجود جانبازان عزيز است. اگر آنها نبودند، ما هم نبوديم و بايد قدردان زحمات اين افراد باشيم.

به گزارش تسنيم ، وي ادامه داد: پيراهن شماره 8 را به ياد 8 سال دفاع مقدس به آنها هديه کرديم اما به اعتقاد من ما بايد پيراهن آنها را بر تن کنيم چرا که ممکن است با پيراهن تيم ملي برد و باخت رقم بخورد ولي با پيراهن اين عزيزان همواره پيروزي به دست مي‌آيد. پيراهن جانبازان عزيز از عظمت خاصي برخوردار است.

تاج در ادامه درباره اتفاقات اخير در فوتبال ايران و ادعاي مرتضي کريمي که گفته بود در سال‌هاي گذشته يکي از اعضاي سازمان ليگ درخواست رشوه کرده خاطرنشان کرد: اگرچه صحبت‌هاي اين کمک داور به دوران من مربوط نمي‌شود اما اعلام کردم يک هفته فرصت است تا به اين ادعا رسيدگي شود. اگر فردي خطا کرده بايد با او برخورد شود؛ حال چه در دوران من باشد و چه در دوره‌هاي گذشته.

رئيس سازمان ليگ با تاکيد بر اينکه اين موضوع را تا حصول نتيجه پيگيري خواهد کرد اظهار داشت: بايد طوري برخورد کنيم که راه‌هاي خلاف را ببنديم و کسي جرأت نکند به سمت خلاف برود. اگر فردي خطايي کرده بايد با او برخورد کرد تا زمينه فساد از بين برود. بايد هزينه کار خلاف را سنگين و گران کرد تا هيچکس نتواند با سوءاستفاده به اهداف خود دست يابد.

تاج که روز گذشته در جلسه با رويانيان و دايي درباره اتهامات مطرح شده عليه قهرماني حضور داشت در اين باره به تسنيم گفت: داوران ما پاک هستند و اگر ادعايي مطرح مي‌شود بايد مورد رسيدگي قرار گيرد. در اين باره حرف‌ها و اتهاماتي زده شده که بايد بررسي شود. ما در ايران داوران قاطع و زحمتکشي داريم و اگر موردي است بايد مورد پيگيري قرار گيرد.

وي گفت: نبايد اينگونه باشد که حرفي زده شود و در همان حد بماند و مورد بررسي قرار نگيرد. به صورت جدي اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم تا اينکه مشخص شود چه اتفاقاتي رخ داده است. اگر حرفي زده شده بايد مورد بررسي قرار گيرد و اگر تخلفي رخ داده بايد با آن برخورد شود.

رئيس سازمان ليگ يادآور شد: اين حرف‌ها نبايد در همين حد بماند؛ يا بايد ثابت شود يا اينکه توضيح داده شود که چرا چنين مسائلي گفته شده است. اينکه حرفي زده شود و رسيدگي نشود فايده‌اي ندارد و من مصرانه دنبال اين موضوع هستم تا حصول نتيجه اين پرونده و پرونده‌اي که کريمي درباره آن اظهارنظر کرده را پيگيري کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها