کد خبر: ۱۶۶۴۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
کارشناس داوري فوتبال گفت: قضاوت داور در اين مسابقه بسيار خوب بود و او توانست بازي را به خوبي مديريت کند.
مسعود مرادي در مورد قضاوت ساتو زيوچي داور ژاپني مسابقه برگشت استقلال و بوريرام، گفت: داور ژاپني در مجموع قضاوت و عملکرد خوبي داشت، از نکات مثبت اين بازي قضاوت خوب داور و سرعت بالاي او بود که با آوانتاژهاي به موقع و متوقف نکردن‌هاي بازي باعث سرعت مسابقه شد.

به نقل از فارس، وي افزود: هر سه گل مسابقه درست به ثمر رسيد شايد برخي بگويند گل اول استقلال با توجه به اينکه مدافع استقلال روي بازيکن بوريرام پريد خطا بود اما در اين صحنه نيز به عقيده من داور درست تصميم گرفت. داور در طول بازي با آمادگي خوب بدني و مديريت و رفتار مناسب توانست بازي را به خوبي قضاوت کند. در يکي دو صحنه از دقيقه 60 به بعد شايد داور مي‌توانست از کارت‌ زردش بيشتر استفاده کند تا کمي خشونت بازي پايين بيايد.

مرادي در مورد صحنه‌اي که در دقيقه 62 بازي به وجود آمد و طي آن بازيکن بوريرام پاي خود را روي شانه آندرانيک تيموريان گذاشت، خاطرنشان کرد: در آن صحنه شايد داور بر اساس شدت و قدرت ضربه تشخيص داد کارت زرد صحيح است اما اگر او بازيکن بوريرام را هم اخراج مي‌کرد، نمي‌توان به تصميمش ايراد گرفت و جاي دفاع داشت. در کل داور خيلي با تجربه کار کرد، کمک‌هاي او نيز عملکرد بسيار مناسبي داشتند و در آفسايدگيري‌ها خيلي خوب عمل کردند، داور بازي را به خوبي مديريت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها