کد خبر: ۱۶۶۴۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
مديرفني استقلال مي‌گويد تيمش در نيمه دوم بازي برابر بوريرام عالي کار کرد و اميدوار است آبي‌پوشان با ادامه اين روند در فينال ليگ قهرمانان آسيا حاضر شوند
منصور پورحيدري با تبريک پيروزي استقلال برابر بوريرام به جامعه فوتبال ايران درباره اين ديدار عنوان کرد: دو نيمه متفاوت در اين ديدار به نمايش درآمد. کسي فکر نمي‌کرد از يک ارسال از بوريرام گل بخوريم. اين گل مي‌رفت کار ما را سخت کند. در نيمه نخست در حفظ توپ مشکل داشتيم اما در نيمه دوم تمرکزمان را پيدا کرديم و يک بازي خوب ارائه داديم؛ گلي که زديم خيلي به ما کمک کرد و در نيمه دوم حفظ توپ بسيار مناسبي داشتيم. در نيمه نخست کمي از جناح چپ ضعف داشتيم اما در نيمه دوم اين ضعف هم پوشش داده شد. در مجموع استقلال نمايش بسيار خوبي را برابر بوريرام ارائه کرد.

به نقل از ايسنا، وي در پاسخ به سوالي درباره اف.سي. سئول رقيب بعدي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا اظهار کرد: از اين که با آنها روبه‌رو مي‌شويم و به الاهلي نمي‌خوريم خوشحالم. تيم‌هاي عربي شيطنت خاص خودشان را دارند ولي تيم‌هاي شرق آسيا فوتبال بازي مي‌کنند. به آن ديدار خيلي اميدواريم و چون از تايلند مستقيما به کره مي‌رويم اميدواريم که شاهد يک ديدار خوب برابر نماينده کره باشيم؛ چرا که هم فرصت ريکاوري داريم و هم از لحاظ آب‌وهوايي از وضعيت خوبي برخوردار هستيم.

مديرفني استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌توان استقلال را در فينال ليگ قهرمانان آسيا ديد، گفت: بله. اين توانايي را داريم که در فينال آسيا حاضر شويم. اگر مثل امروز آماده باشيم و کمي شانس همراه ما باشد مي‌توانيم برنده از ميدان خارج شويم. از بازيکنانمان متشکرم که با تمام توان در اين ديدار کار کردند. آنها به خصوص در نيمه دوم نشان دادند که تا اينجاي کار حقشان بوده که بالا بيايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها