کد خبر: ۱۶۵۵۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
90: بسياري معتقدند که پرسپوليس تيم يکدستي نيست
بسياري معتقدند که پرسپوليس تيم يکدستي نيست. اين فرضيه نه تنها در مورد بازيکنان بلکه درخصوص مراودات مديريتي و سازماني نيز صادق است. براي اثبات اين فرضيه بحث برانگيز و قابل توجه تنها کافي است چند اتفاق روزمره و دم‌دستي اين باشگاه را مرور کنيم. آنوقت به راحتي مي‌توان نسبت به تاييد يا تکذيب اين ادعا واکنش نشان داد.
حدود يکي، دو هفته قبل و پيش از داربي بود که در يکي از اردوهاي پرسپوليس جمعي خودماني ميان علي و محمد دايي و البته سعيد شيريني دور يک ميز در لابي هتل شکل گرفته بود .اتفاقي هميشگي در اردوهاي پرسپوليس که معمولا کادرفني و سرپرست براي هماهنگي‌هاي لازم دور هم جمع مي‌شوند و علاوه بر بحث‌هاي کاري به گفتمان مي‌پردازند. اما در بحبوحه اين محفل دوستانه و خودماني دريافت يک sms يا همان پيامک! توسط سعيد شيريني تا حدي اوضاع را تغيير مي‌دهد. اتفاقي که به احتمال زياد و به خودي خود کليد يک تغيير احتمالي روي نيمکت پرسپوليس درآينده‌اي نزديک خواهد بود.
***
ماجرا از اينجا شروع شد که سعيد شيريني پيامکي را دريافت مي‌کند و بي‌آنکه توجهي به نگاه شيطنت‌آميز محمد دايي که روي صفحه گوشي او زوم کرده داشته باشد شروع به خواندن آن مي‌کند. شيريني وقتي متوجه نگاه محمد دايي مي‌شود به يکباره با دستپاچگي گوشي را از نگاه او مي‌دزدد تا اينگونه مانع رويت متن پيامک از سوي مربي پرسپوليس شود اما به نظر اين حساسيت خاص شيريني حس کنجکاوي علي دايي را نيز تحريک مي‌کند. به طوري که پس از اشاره علي دايي به برادرش و در اوج گفت‌وگوي طرفين محمد به شوخي گوشي شيريني را به طور ماهرانه‌اي از او مي‌گيرد تا با رويت متن و مشخصات فرستنده پيامک توسط علي دايي، دنيا مقابل چشمان سرپرست پرسپوليس تيره و تار شود!
يکي از چالش‌هاي فراموش ناشدني علي دايي در دوره قبلي حضورش روي نيمکت پرسپوليس در ليگ دهم به رابطه شکرآب او با برخي از مشوقان باشگاه پرسپوليس برمي‌گشت. به طوري که اين اختلاف نظرها در نهايت سبب شد تا آقاي گل جهان تا مرز کتک‌کاري با وحيد اسماعيلي يکي از مشوقان وقت پرسپوليس پيش برود. اتفاقي که بازتاب آن نه تنها در رسانه‌هاي داخلي بلکه خارج از مرزهاي ايران نيز بسيار بود. حالا پس از گذشت سه فصل و در حالي که علي دايي شرايطي مساعد و آرام را روي نيمکت پرسپوليس مي‌گذراند، ناگهان پيامکي روي گوشي شيريني سرپرست تيمش مي‌بيند که فرستنده آن همان ضارب سرشناس سه فصل قبل آقاي گل‌جهان است!‌ روايتي که البته از سوي آقاي «د» يکي از نزديکان علي دايي نيز تاييد شده است. Shoot
90: در هفته‌هاي اخير بارها بحث برکناري سعيد شيريني در رسانه‌ها مطرح شده است. به طوري که حتما گزينه‌هاي جانشيني او نيز از سوي برخي مخالفان او در باشگاه پرسپوليس معرفي شده‌اند. اما حمايت هميشگي سردار رويانيان باعث شده تا شيريني به رغم تمام اشتباهات کماکان در چارت مديريتي پرسپوليس حريم حفاظت شده‌اي براي خود داشته باشد. اما به نظر مي‌رسد اين بار شيريني براي تداوم حضورش روي نيمکت پرسپوليس با مانع سفت و سختي همچون دايي مواجه است. مربي‌اي که هرگز اجازه نمي‌دهد اطرافيانش در تيم از او بزرگتر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها