کد خبر: ۱۶۳۹۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۴۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
محسن قمی خواننده قدیمی پاپ طی مراسمی اولین طرح سرپوشیده سالم سازی دریا را در چمخاله افتتاح کرد که در این مراسم تعداد بسیاری از مسئولان بلندپایه استان های شمالی نیز حضور داشتند.

به گزارش شبکه ایران محسن قمی از خواننده های قدیمی پاپ است که قطعه «دارم از یاد تو میرم» او یکی از قطعات خاطره ساز سال های دور است. او که به تازگی به عرصه موسیقی بازگشته و تولید آلبوم جدیدی را در دست دارد سالهاست که در عرصه صنعت گردشگری حضور فعال و مهمی دارد. او در سال های پس از انقلاب مجموعه ای توریستی به نام «هتل ستاره دریا» را در چمخاله ساخته که یکی از زیباترین مجموعه های حال حاضر در شمال ایران است تا حدی که با مجموعه های توریستی کشور سوئیس مقایسه می شود.


محسن قمی در روز شانزدهم شهریور ماه طی مراسمی اولین طرح سرپوشیده سالم سازی دریا را در چمخاله افتتاح کرد که در این مراسم تعداد بسیاری از مسئولان بلند پایه استان های شمالی نیز حضور داشتند. در این مراسم مهندس هاشم نیا (استاندار گیلان)، کمال محمد بیگی (فرماندار لنگرود) و لاهوتی (نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی) طی سخنانی از این اقدام محسن قمی تقدیر کردند و این اتفاق را اتفاق مهمی در پیشبرد ارتقاء صنعت گردشگری در ایران دانستند.


مهندس محسن قمی نیز است طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت:«ما سرمایه گذاران بخش خصوصی به عشق وطن و مردممان وارد میدان می شویم. همیشه وقتی کنار دریا می ایستادم به این فکر می کردم که ما برای بانوان عزیز این سرزمین در دریا کاری نکرده ایم. بانوانی بوده اند که در زندگی شان هیچ وقت از دریا استفاده نکرده اند، چون حریم امنی در دریا نداشته اند».


این هنرمند پیشکسوت ضمن تشکر از حمایت مسئولان در شمال کشور جزئیات این طرح سالم سازی سرپوشیده دریا را برای حاضرین در مراسم توضیح داد و عنوان کرد که در این طرح خدمات ویژه ای برای بانوان در نظر گرفته شده چون جامعه را زنان و مادران می سازند.

 

محسن قمی تولید آلبوم جدیدی را نیز در دست دارد و به این ترتیب بعد از 35 سال به عرصه موسیقی بازگشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها