کد خبر: ۱۶۳۸۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
گوش کناري شياطين سرخ که از تمديد قراردادش خوشحال است، گفت: در صحبت‌هايي که با ديويد مويس داشتم متقاعد شدم که ماندن بهترين راه‌حل است.
در حالي که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني شايعات زيادي در خصوص ناني، بال کناري منچستريونايتد وجود داشت ولي اين هافبک پرتغالي در نهايت قراردادش را براي 5 سال ديگر با شياطين سرخ تمديد کرد.

به گزارش تسنيم، اين بازيکن 26 ساله در حالي که يک سال از قرادادش با منچستريونايتد باقي مانده بود فصل گذشته در آخرين فصلي که سرالکس فرگوسن هدايت سرخپوشان منچستر را بر عهده داشت تنها در 10 بازي براي اين تيم به ميدان رفت. همين موضوع باعث شد تا زمزمه‌هايي مبني بر جدايي وي به گوش برسد.

ناني به روزنامه «ديلي ميرر» انگليس گفت: از اينکه قراردادم را با منچستريونايتد تمديد کردم، خوشحالم. اين تابستان آسان نگذشت، خيلي فکر کردم و در نهايت با صحبت‌هايي که با ديويد مويس داشتم متقاعد شدم که ماندن بهترين راه‌حل است.

اين بازيکن پرتغالي که در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني به شدت مورد توجه تيم فوتبال يوونتوس بود، افزود: پيشنهاداتي از تيم‌هاي ديگر داشتم اما چون چالش خاصي را برايم به همراه نداشتند براي ترک منچستريونايتد ترغيب نشدم. هنوز هم در اين تيم چيزهايي براي ارائه کردن دارم.

وي در پايان تصريح کرد: درست است که مويس من را براي ماندن متقاعد کرد ولي تضميني نداد که در ترکيب اصلي تيم قرار بگيرم. مي‌دانم که بايد سخت تلاش کنم تا به ترکيب اصلي راه پيدا کنم و اين هدفم در فصل جاري است.

ناني در سال 2007 از اسپورتينگ ليسبون به جمع سرخپوشان منچستر ملحق شد و تا کنون با شياطين سرخ 4 عنوان قهرماني در ليگ برتر و يک عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها