کد خبر: ۱۶۳۸۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: با استعفاي محمود ياوري موافقت کرديم و قرار شد او پس از بازي با فولاد، کرمان را ترک کند.
اکبر ايرانمنش در خصوص استعفاي محمود ياوري عنوان کرد: ما شب گذشته با ياوري جلسه داشتيم و به اين تفاهم رسيديم که او در اين هفته تيم را تمرين بدهد و در بازي مقابل فوتبال روي نيمکت بنشيند اما پس از آن کرمان را ترک کند تا ما هم در اين مدت به دنبال سرمربي جديدي باشيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد حضور لوکا بوناچيچ در اين تيم خاطر نشان کرد: اين موارد را مردم و رسانه‌ها مطرح مي‌کنند و به ما ارتباطي ندارد. مديرعامل ذوب آهن اعلام کرده که مس در کار آنها دخالت نکند اما من مي‌گويم چه کسي با مربي آنها صحبت کرده است، مطلبي که مردم مطرح مي‌کنند به ما مربوط نمي‌شود.

مديرعامل باشگاه مس کرمان يادآور شد: ما در حال حاضر گزينه‌هاي مورد نظر را بررسي مي‌کنيم و هنوز هم گزينه‌اي مطرح نيست که بخواهيم نامي ببريم، صلاح نيست که هم اکنون اسمي را ببرم زيرا اين موضوع باعث مي‌شود شايعاتي در رسانه‌ها مطرح شود. هر کس که حضورش در مس قطعي شد نام او را خواهيم گفت.

ايرانمنش در مورد اينکه آيا سرمربي جديد مس کسي است که هدايت تيمي را برعهده دارد و يا از مربياني استفاده مي‌کند که بيرون مانده‌اند، گفت: هنوز معلوم نيست شايد از کساني استفاده کنيم که هم اکنون تيم دارند و يا به اين جمع‌بندي برسيم که از مربياني استفاده کنيم که بيرون مانده‌اند در هر صورت هم اکنون نمي‌توانيم نامي از کسي ببريم.

وي در مورد اينکه مربي که نتوانسته در تيم نتيجه بگيرد آيا مي‌تواند مس را از بحران خارج کند، تأکيد کرد: ما به دنبال افراد موفق هستيم، آزموده را آزمودن خطاست، مي خواهيم کسي را بياوريم که مس را ازشرايط بحراني خارج کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها