کد خبر: ۱۶۳۴۵۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: کرانچار قهر نکرده است بلکه براي انجام کار شخصي به فرانسه رفت.
محمد فرامرزي در مورد شرايط سپاهان گفت:‌ الحمدلله شرايط تيم خوب است، ديروز بازيکنان جوان تيم ريکاوري کردند و تمرينات از امروز آغاز مي‌شود خودمان را آماده مي‌کنيم تا ديدار مقابل استقلال نتيجه بگيرد.

به گزارش فارس ، وي در مورد اينکه در مقابل راه‌آهن به تساوي بدون گل رسيده‌اند، عنوان کرد: در اين مسابقه بازيکنان ما عملکرد خوبي داشتند و در اکثر بازي کنترل توپ و ميدان در دست‌هاي ما بود متاسفانه تو‌پ‌هايمان به گل تبديل نمي‌شد و بدشانس بوديم. مقابل راه‌آهن يکي از بازي‌هايي بود که در اکثر دقايق توپ و ميدان در تصرف کامل ما بود اما متاسفانه تنها يک امتياز گرفتيم.

سرپرست سپاهان در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه نفت تهران و راه‌آهن خواهان جذب مجتبي جباري بوده‌اند، اظهار داشت: در مورد جباري در حال حاضر خبر رسمي دريافت نکردم،‌در مورد اين بازيکن عليرضا رحيمي تصميم‌گيري مي‌‌کند اما هيچ کدام از مواردي که مي‌‌گوئيد مطرح نبوده و نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا مي‌آيد.

فرامرزي در مورد اينکه مربي بدنساز سپاهان از سوي عليرضا رحيمي اخراج شده است، گفت: اصلا بحث اخراج در ميان نبوده، مديرعامل تيم صحبتي را با لوکا انجام داد و هيچ مشکلي نبود و گفت امروز در تمرينات حاضر مي‌شود و به کار خود ادامه مي‌دهد.

وي در پاسخ به اين سؤال که شايعه شده زلاتکو کرانچار قهر کرده و به فرانسه سفر کرده است، اظهار داشت: اصلا موضوع قهر در ميان نبوده، کرانچار 10 روز پيش سفر خود را هماهنگ کرد تا براي ديدار با خانواده و انجام برخي کارهاي شخصي به فرانسه رفت. او امشب نيز طبق هماهنگي‌هايي که از قبل انجام شده است به ايران باز مي‌گردد.

سرپرست سپاهان در مورد وضعيت محرم نويدکيا گفت: نويدکيا پس از بازگشت از آلمان به طور مرتب زيرنظر گروه پزشکي کارهاي فيزيوتراپي خود را انجام مي‌دهد فکر نمي‌کنم اين بازيکن تا سه چهار هفته آينده به بازي‌هاي ما برسد و به احتمال فراوان او از دور برگشت مي‌تواند براي ما بازي کند.

فرامرزي در مورد ديدار مقابل استقلال خوزستان تاکيد کرد:‌ تيم‌هايي که از تيم يک به تيم برتر مي‌آيند بسيار غير قابل پيش‌بيني هستند و فراز و نشيب‌ زيادي دارند، تجربه نشان داده مقابل اين تيم‌ها کار بسيار سخت است و همانطور که مقابل گسترش فولاد بازي آساني نداشتيم اين مسابقه نيز راحت نخواهد بود، البته ما سپاهان هستيم و تلاش مي‌کنيم که برنده شويم.

وي در پايان گفت: از هواداران مي‌خواهم صبور باشند در ابتداي فصل هميشه عملکرد تيم دچار فرازونشيب‌هايي مي‌شود اما به زودي به جايگاه خودمان باز مي‌گرديم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها