کد خبر: ۱۶۳۰۳۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت در قم؛
کاروان استقبال از دهه کرامت در روز میلاد کریمه اهل بیت(س) و نخستین روز دهه کرامت در خیابان های منتهی به بارگاه ملکوتی دختر موسی بن جعفر (علیها سلام) که شامل تریلر، ماشین‌های قدیمی، کالسکه، دوچرخه های گل کاره شده و همچنین ادوات شهرداری که با گل تزئین شده اند، با استقبال جمع کثیری از زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) مواجه گردید. از ویژگی این ابتکار شهردای قم، طراحی المان‌های مختلف به ویژه درخشش و جلوه نمائی المان گنبد و بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) بر روی این کاروان است.
به گزارش پایگاه 598، کاروان استقبال از دهه کرامت در روز میلاد کریمه اهل بیت(س) و نخستین روز دهه کرامت در خیابان های منتهی به بارگاه ملکوتی دختر موسی بن جعفر (علیها سلام) که شامل تریلر، ماشین‌های قدیمی، کالسکه، دوچرخه های گل کاره شده و همچنین ادوات شهرداری که با گل تزئین شده اند، با استقبال جمع کثیری از زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه(س) مواجه گردید.

از ویژگی این ابتکار شهردای قم، طراحی المان‌های مختلف به ویژه درخشش و جلوه نمائی المان گنبد و بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) بر روی این کاروان است. این کاروان به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در سالروز میلاد کریمه اهل بیت (س) در قم به راه افتاد.

تصاویر اختصاصی پایگاه 598 از حرکت کاروان استقبال از دهه کرامت را در ادامه ببینید:







































نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها