کد خبر: ۱۶۱۸۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
محروم نویدکیا پس از انجام عمل جراحی بر روی مینیسک زانوی خود از آلمان بازگشته است و تا سه الی چهار ماه دیگر نیز به تمرینات سپاهان بازخواهد گشت.
سایت گل-خبر بهبودی و بازگشت محروم نویدکیا به میادین، بهترین خبری است که این‌روزها می‌تواند اردوی طلائی‌پوشان اصفهانی را غرق در شادی کند و سکوهای این تیم برای قهرمانی را امیدوارتر کند. کاپیتان سپاهان اصفهان که به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی مینیسک زانو نتوانست لیگ سیزدهم را به همراه تیم خود استارت بزند و برای انجام درمان و البته جراحی راهی آلمان شده بود، حالا پس از عمل جراحی به ایران بازگشته است و به گفته‌ی کادر پزشکی سپاهان 3 الی 4 ماه دیگر به تمرینات این تیم بازخواهد گشت و احتمالا نویدکیا از آغاز نیم‌فصل دوم عصای تیمش خواهد بود. بدون تردید در شرایطی‌که مجتبی جباری و سپاهان به بن‌بست رسیده‌اند، خبر بازگشت نویدکیا می‌تواند روحیه‌ی اردوی سپاهان را چندین برابر کند و امید به آینده را افزایش بخشد.
به گزارش سایت گل، دکتر محمد جعفر رشادی، پزشک سپاهان در مورد آخرین وضعیت محرم نویدکیا می‌گوید :
"او حدود یک ماه پیش برای درمان زانوی خود و در صورت نیاز عمل جراحی به آلمان رفت و پس از تشخیص پزشکان آلمانی مبنی بر نیاز به عمل جراحی، پای خود را به تیغ جراحان سپرد.
نویدکیا پس از این عمل مدتی در آلمان بود و سپس به اصفهان آمد. حضور او درتمرین می‌تواند موجب بالا رفتن روحیه سپاهانی‌ها باشد هرچند با عصا."
دکتر رشادی در مورد با ابراز رضایت از موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی مینیسک زانوی محرم در خاک ژرمن‌ها می‌گوید: " او حدود یک ماه دیگر برای ویزیت مجدد و تعیین دقیق میزان دوری از میادین دوباره به آلمان ‌می‌رود."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها