کد خبر: ۱۵۹۹۹۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲

سرپرست استقلال با انتقاد از تعویق نیفتادن دیدار تیمش برابر راه‌آهن می‌گوید با یک روز تاخیر در بازی‌های استقلال، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاده است.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار تیمش برابر بوریرام تایلند، گفت: قاعدتا هر چه گل بیشتر می‌زدیم، بهتر بود. تنها یک نیمه دیدار ما برابر بوریرام پایان یافته و نیمه دوم که در تایلند خواهد بود، بسیار دشوارتر است. تیمی که در تهران آنقدر دوید، در تایلند بیشتر می‌دود. از سویی دیگر شرایط آب و هوایی و تایلند هم کار را تا حد زیادی سخت می‌کند. با این حال ما چند روز زودتر به تایلند خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم از لحاظ بیولوژیک خودمان را تطبیق دهیم. در هر حال استقلال اگر می‌خواهد ستاره سومش را بگیرد، نباید هراسی از این جهات داشته باشد و در تایلند هم به کمک خدا می‌تواند موفق باشد.

او در پاسخ به این سوال که بالاخره استقلال یکشنبه باید به میدان برود یا خیر؟ بیان کرد: متاسفانه فردا باید به میدان برویم. معنای نگاه ملی را هم دیدیم. عده‌ای هم تازه به فوتبال آمده‌اند و بهتر است راجع به استقلال صحبت نکنند. وقتی رییس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به اردوی استقلال می‌آیند و می‌گویند استقلال نماینده ملی است، این صحبت‌ها که ما استقلال را جز منافع ملی نمی دانیم اهمیت چندانی ندارد و هر کس هر چه می‌خواهد می‌تواند بگوید.

سرپرست تیم استقلال در ادامه تصریح کرد: باید قبول کنیم، زمان ریکاوری ما خیلی کم است. این در حالی است که یک ماه قبل از سازمان لیگ خواهش کردیم که یک روز بیشتر به ما استراحت دهد. ما همه به هم لینک هستیم و مصدومیت بازیکنان، به تیم ملی هم آسیب می‌زند. مطمئن باشید یک روز تاخیر برای بازی‌های ما، به هیچ جا لطمه نمی‌زد. با وجود این همه این مسایل، ما تلاش می‌کنیم با حداقل‌ها، مثل لیگ برتر فصل گذشته قهرمان می‌شویم.

او در ادامه با انتقاد از نتیجه‌گرا بودن فوتبال ایران،‌ اظهار کرد: وقتی نگاه‌ها به ورزش ابزاری باشد، همین می‌شود. بازیکن برای انرژی‌ای که در یک بازی می‌گذارد، یک روز استراحت می‌خواهد. فوتبال نتیجه‌گرا همین است. احساس می‌کنم باید به ما، به عنوان تنها نماینده ایران در میان هشت تیم نهایی آسیا، توجه بیشتری می‌شد.

ماجدی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده، گفت: ان‌شاءالله استقلال به رغم همه مشکلات بتواند مقام در خور نام ایران را کسب کند،‌ اما در این روزها آن کمکی که باید به استقلال می‌شد، نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها