کد خبر: ۱۵۸۸۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
قاسم اعرجی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق در گفتگو با واحد مرکزی خبر عراق اعلام کرد که سازمان مجاهدین خلق (منافقین ) متحد استراتژیک سازمان تروریستی القاعده در سوریه است و قصد دارد از طریق حمایت از این سازمان تروریستی امنیت عراق و کشورهای همسایه را برهم بزند .
قاسم اعرجی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق در گفتگو با واحد مرکزی خبر عراق  اعلام کرد که سازمان مجاهدین خلق (منافقین ) متحد استراتژیک سازمان تروریستی القاعده در سوریه است و قصد دارد از طریق حمایت از این سازمان تروریستی امنیت عراق و کشورهای همسایه را برهم بزند .

به گزارش 598 به نقل از بولتن نیوز، وی همچنین با انتقاد از سیاست های آمریکا تاکید کرد که آمریکا هنوز  اصرار دارد که این سازمان تروریستی در عراق باقی بماند و این گروه را بعنوان یک سازمان میانه رو به مردم معرفی کند و از همین رو این سازمان را از لیست سازمانهای تروریستی خارج کرده است.






سازمان تروریستی منافقین سالهاست که با اقدامات تروریستی خود نشان داده است که ماهیت این سازمان غیر قابل تغییر است.آنچه باقی می ماند این است که این سازمان به هر دری برای بقاء خود می زند و رفتار این سازمان چه در گذشته هنگامی که متحد صدام شد و چه اکنون که از کشتار مردم سوریه توسط سازمانهای تروریستی دفاع می کند بیانگر این حقیقت غیر قابل کتمان است که این سازمان فاقد اصول و مبانی اعتقادی و میهنی بوده و هر آنچه را که برای بقایش لازم باشد انجام می دهد.
حمایت آمریکاییها نیز از این سازمان تروریستی و کمک این سازمان به فضا سازی بین المللی علیه ایران نشان می دهد که این سازمان دیگر کمترین عرقی نسبت به مام میهن نداشته و سالهاست که وطن دوستی هم از تفکرات سران این سازمان رخت بربسته است .
حمایت این سازمان از سازمان تروریستی القاعده که هر روز هزاران تن را در عراق و سوریه قربانی می کند خود فی نفسه پیام بزرگی به همراه دارد که هر خواننده ای به سادگی به آن پی می برد و آن لجام گسیختگی سیاسی در نزد سران این سازمان تروریستی است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها