کد خبر: ۱۵۸۴۰۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم آماده پرسپوليس اين فصل مي‌خواهد با انجام بازي‌هاي خوب و گلزني براي تيم محبوبش علاوه بر اينکه موفقيت پرسپوليس را رقم بزند خودش را به تيم ملي تحميل کند.
سيدصالحي که کم مصاحبه مي‌کند در جديدترين مصاحبه‌اش با سايت گل حرف‌هاي جالبي زد. اين مصاحبه را بخوانيد.

بعد از باخت هفته قبلتان توانستيد اين بازي را ببريد. نظرت در مورد بازي چيست؟

بازي خوبي بود و خوب هم شروع کرديم اما 10 نفره شدن ما باعث شد که کمي به عقب بيايم اما در مجموع خدا کمک کرد و توانستيم بازي را ببريم و هر 3 امتياز بازي را براي خود کنيم.

قبول داريد تيمتان خيلي جوان است؟

بله تيم ما جوان است اما همانقدر هم انگيزه دارد. دايي يک تيم جوان و با انگيزه را در پرسپوليس جمع کرده و مطمئن باشيد که اين مجموع به موفقيت مي‌رسد. علي آقا کارش را بلد است و مي‌داند با اين جوان‌ها چکار کند. مطمئن باشيد پرسپوليس رفته رفته بهتر و بهتر مي‌شود و با نتايج خوبش اين را در آينده ثابت مي‌کند.

يکي دو بازي است که نتوانسته‌اي براي تيم‌ات گلزني کني؟

من از جان و دل براي تيم‌ام بازي مي‌کنم و اگر قسمت باشد و خدا عزت بدهد گل مي‌زنم اگر هم نباشد حتما حکمي است. من به دنبال موفقيت پرسپوليس هستم نه موفقيت خودم. من ابتدا هدفم اين است که براي تيم مثمرثمر باشم. به قول معروف عروسي به کوچه ما هم مي‌رسد.

البته در اين بازي هم مفيد بودي و مثل اين که پاس گل دادي؟

خب اين خواست و عنايت خدا بود من در يک موقعيت خوب قرار داشتم و شوت زدم دروازه‌بان توپ را برگشت داد و خدا خواست با گل عاليشاه بازي را ببريم. بعضي روزها قسمت اين است که من گل بزنم در اين بازي هم حکمت اين بود که روي گل تاثيرگذار باشم و کس ديگري گل را بزند مهم اين است که همه اين اتفاقات منجر به پيروزي پرسپوليس و شادي دل هواداران بشود.

به تيم ملي فکر مي‌کني؟

مگر مي‌شود فکر نکرد من سرباز تيم ملي هستم و در هر شرايطي افتخار مي‌کنم که پيراهن تيم ملي را بپوشم اميدوارم با تلاش مضاعف و گلزني و موفقيت تيمي با پرسپوليس بتوانم به اين افتخار دست پيدا کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها