کد خبر: ۱۵۸۰۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سيدمهدي سيدصالحي مي‌گويد همدلي نقش اول را در پيروزي پرسپوليس برابر ملوان ايفا کرده است.
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيروزي اين تيم مقابل ملوان اظهار کرد: نيمه اول خوب شروع کرديم. بازي را در دست داشتيم. ملوان در طول بازي نتوانست موقعيت خطرناکي روي دروازه ما خلق کند. بعد از اينکه 10 نفره شديم تلاش‌مان را بيشتر کرديم و خوشبختانه در نهايت سه امتياز را به دست آورديم.

به گزارش ايسنا،وي در ادامه گفت: پتانسيل بردن ملوان را داشتيم. در بين دو نيمه دايي انگيزه ما را بيشتر کرد و فکر مي‌کنم که هر بازيکني براي جبران ده نفره بودن نهايت تلاش خود را انجام داد. اين برد خيلي به ما کمک کرد و به نظر من همدلي بازيکنان در اين نتيجه حرف اول را مي‌زد.

سيد صالحي درباره اعتراض ملواني‌ها به رعايت نکردن بازي جوانمردانه از سوي بازيکنان پرسپوليس گفت: ببينيد اين بحث به نظر من ديگر لوث شده است. اگر بازيکنشان مصدوم بود پس چرا نيم‌خيز شده بود و توپ را دنبال مي‌کرد؟ اين يعني اينکه اتفاقي برايش نيفتاده بود. بازيکن ما مصدوم شده بود و او را به خارج از زمين بردند و حتي به خاطر آسيب‌ديدگي مجبور به تعويض شد.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که از عملکرد خود در اين 5 هفته راضي است يا خير، گفت: اين را کادرفني بايد بگويد. همه تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام دادم. فکر مي‌کنم هفته به هفته بازيکنان بيشتر با هم هماهنگ مي‌شوند و تيم‌مان جا مي‌افتد. اميدوارم در هفته‌هاي بعد بتوانم خواسته‌هاي کادرفني را در زمين پياده کنم.

سيدصالحي همچنين درباره اينکه پرسپوليس تا هفته نهم از تهران خارج نمي‌شود، به ايسنا گفت: بايد تمام تلاش خودمان را بکنيم که از اين بازي‌هاي خانگي نهايت بهره را ببريم. شب گذشته هواداران بعد از اين‌که ده نفره شديم، هم خيلي خوب ما را حمايت کردند و اميدوارم در چند بازي آينده با به دست آوردن پيروزي‌هاي متوالي دل آنها را شاد کنيم و در بالاي جدول باقي بمانيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها