کد خبر: ۱۵۷۴۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۹۲ پیکر پاک شهدای ایرانی و ۶۱ پیکر کشته شده عراقی تا دقایقی دیگر در شلمچه تبدل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شلمچه، سردار میرفیصل باقرزاده دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: قرار است پیکر پاک شهدای ایرانی که در منطقع عمومی مجنون در دو ماه گذشته تفحص شده‌اند امروز در شلمچه به خاک پاک ایران باز گردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد این شهدا 92 پیکر است، افزود: پیکر این شهدا قرار است در مراسم خاص و تشریفات نظامی به مقامات نظامی و سیاسی ایران تحویل داده شود.

باقرزاده با اشاره به اینکه تعداد کشته‌های عراقی تبادل شده در این مراسم 61 پیکر است، خاطر نشان کرد: این تعداد کشته شده عراقی در جنگ تحمیلی در تفحص‌های گروه تفحص در مرزهای ایران کشف شده که امروز به طرف عراقی تحویل داده می‌شود.

حضور مسئولان ایرانی در منطقه

مسئولان ایرانی اعم از فرمانداران شهرهای مرزی و خرمشهر در این مراسم به چشم می‌خورد و مردم و فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس در این مراسم بسیار حضوری فعال دارند.

حضور بسیجیان شهرهای خرمشهر و آبادان در این منطقه برای تبادل پیکر شهدا بسیار مشهود است و مراسم‌های معنوی در منطقه صفر مرزی در حال انجام است که لحظه به لحظه این مراسمات در حال پررنگ شدن است و حضور مردم در این منطقه بیشتر و بیشتر می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها