کد خبر: ۱۵۶۰۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي استقلال چند بازيكن پرحاسيه تيم را ممنوع المصاحبه كرده است.
امير قلعه‌نويي از چند بازيکن تيمش خواسته تا زماني که او صلاح ندانسته با هيچ رسانه‌اي مصاحبه نکنند. از آنجا که طي چند وقت اخير حواشي فراواني براي احمد جمشيديان و محمد مهدي نظري بوجود آمده بود قلعه‌نويي از هر دو بازيکن خواسته تا اطلاع ثانوي مصاحبه نکنند تا يک وقت با صحبت‌هايشان بيش از پيش به حاشيه دامن نزنند.


وقتي براي مصاحبه با احمد جمشيديان تماس گرفتيم اين بازيکن با عذرخواهي فراوان گفت: «ديگر نمي‌خواهم مصاحبه کنم. اصلا حال و حوصله درست و حسابي ندارم در اين چند وقت اعصابم را به حد کافي به هم ريختند و طبق دستور باشگاه ديگر قصد مصاحبه ندارم.»


همچنين محمدمهدي نظري نيز حرف جمشيديان را کامل کرد و مي‌گويد: «قلعه نويي به من و چند بازيکن ديگر گفته حق مصاحبه نداريم به همين دليل ترجيح مي‌دهم به حرف سرمربي تيم گوش کنم و تا زماني که او صلاح نداند مصاحبه نکنم.»


نظري با تکذيب مصاحبه‌اي که اخيرا از قولش در يکي از روزنامه‌ها چاپ شده مي‌افزايد: «من با هيچ روزنامه‌اي مصاحبه نکردم بلکه فقط با سايت باشگاه آن هم با اجازه قلعه‌نويي مصاحبه کردم.»


نظري با ناراحتي فراوان ادامه مي‌دهد: «اگر قلعه‌نويي متوجه اين مصاحبه شود از دستم ناراحت خواهد شد. اما در همين جا مي‌گويم که من با جايي حرف نزدم و تا زماني که قلعه‌نويي بخواهد با کسي مصاحبه نمي‌کنم.»
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها