کد خبر: ۱۵۵۶۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: «اگر پنالتی ما گل می شد، بازی 4 بر 3 می شد و می توانست روند بازی تغییر کند.»

598؛ غلامحسین پیروانی پس از شکست تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: «بازی بدی نبود. دو گل خوردیم و دو گل زدیم اما در ادامه متاسفانه بچه های احساسی بازی کردند و اسیر تجربه استقلال شدند.»


وی درباره پنالتی که به سود استقلال در نیمه اول گرفته شد، عنوان کرد: «آن توپ را من دید نداشتم و نمی دانم خطا بود یا نه. کارشناسان باید نظر بدهند. به هر حال بد بازی نکردیم. استقلال هم تیم بدی نیست و پارسال در شیراز 5 بر صفر برنده شدند.»


سرمربی فجرسپاسی همچنین گفت: «تیم ما قطعا جمع می شود. خط دفاع ما ناهماهنگ بود اما شما توجه داشته باشید همین استقلال هم در بازی قبل دفاعش ناهماهنگ بود و بازی را به سپاهان باخت ولی مطمئنا همیشه اینطور نمی شود. تجربه تیم ما از تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس خیلی پایین تر است. منهای معدنچی بقیه بچه های ما جوان هستند. جوانگرایی متاسفانه در تیم ها مرده و هرکس دنبال این مساله برود له می شود. تیم ما میانگین سنی اش فکر کنم 30 سال باشد.»


پیروانی در ادامه افزود: «منهای نفت تهران بقیه تیم هایی که با آنها بازی کردیم تیم های اول تا پنجم ایران هستند. کدام کارشناس می گوید فولاد را که هزینه های زیادی کرده باید در اهواز می بردیم؟ شما می توانید از ما ایراد بگیرید که چرا مثلا به تیم سایپا و یا دیگر تیم ها باختید اما هیچ کارشناسی نمی گفت ما باید استقلال را می بردیم. باید یگویم به باخت عادت کردن هم اصلا خوب نیست. اگر پنالتی ما گل می شد، بازی 4 بر 3 می شد و می توانست روند بازی تغییر کند.»
اوج نيوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها