کد خبر: ۱۵۵۳۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش سپاهان اصفهان گفت: «جباري گفت من ضربه‌هاي راه دور را نمي‌زنم و تو بزن وقتي مي‌خواست آن ضربه را بزنم توپ روي پايم به خوبي نشست.»

598؛ اميد ابراهيمي بازيکن کم مصاحبه‌اي است. وي که در بازي با استقلال يکي از بازيکنان ميدان بود اگر کمي با هوش عمل مي‌کرد مي‌توانست يک گل زيبا براي تيمش به ثمر برساند. مصاحبه با او را بخوانيد:


* از بازي با استقلال بگو؟
- بازي بسيار زيبا و تماشاگرپسندي بود. موقعيت‌هاي خوبي بر روي دروازه هر دو تيم خلق شدند که مردم لذت بردند. خدا را شکر هر سه امتياز را ازآن خود کرديم. استقلال خوب‌ کار کرد اما ما باهوش‌تر بوديم و از موقعيت‌هايمان نهايت استفاده را برديم.


* قبل از بازي، استقلالي‌ها خيلي براي شما کري خوانده بودند؟
- چيزي نشنيدم. فوتبال همين است. هر دو تيم استقلال و سپاهان جزو قدرت هاي فوتبال محسوب مي شوند. اما از کري‌خواني بازيکنان استقلال بي‌خبرم و چيزي به گوشم نرسيده.


* در نيمه اول آندرانيک تيموريان را خوب مهار کرده بودي.
- فقط خط هافبک نبود که بازيکنان مياني استقلال را خلع سلاح کردند بلکه از خط دفاع گرفته تا فورواردها به ما کمک مي‌کردند.


* يک کاشته خوب هم به استقلالي‌ها زدي؟
- (با خنده) شانسي بود! البته شوخي مي‌کنم. در تمرينات روي چنين شوت هايي خيلي کار مي‌کنيم. مجتبي جباري هم اين کاشته‌ها را خوب مي‌زند اما در آن صحنه او گفت من ضربه‌هاي راه دور را نمي‌زنم و تو بزن وقتي مي‌خواست آن ضربه را بزنم توپ روي پايم به خوبي نشست. اما متاسفانه بدشانسي آوردم. با چند ميلي متر فاصله ضربه‌ام تبديل به گل نشد.


* چرا جباري نتوانست عملکرد هميشگي را داشته باشد؟
- اتفاقا جباري خيلي خوب بود.


* اما مانند هميشه نبود و شايد در جو بازي قرار گرفته بود؟
- جباري يکي از بازيکنان بزرگ و باتجربه فوتبال ما است. اما در اين بازي استقلالي‌ها فضاي زيادي به او ندادند و مدام در کنارش حرکت مي‌‌کردند. ولي بايد در نظر بگيريد که مجتبي بعد از 9 سال که در استقلال حضور داشته مقابل اين تيم به ميدان رفته بود. آن 9 سال براي جباري دوران خوبي بود و قطعا براي او سخت بود که مقابل تيم سابق و هوادارانش بازي کند.


* هواداران، داور را مقصر باخت استقلال مي‌دانند و خيلي به فغاني فحاشي کردند؟‍
- من خودم بي‌احترامي به داور را اصلا قبول ندارم و بي‌حرمتي در فرهنگ ما جايي ندارد. آقاي فغاني يکي از بهترين داوران فوتبال کشورمان به شمار مي‌رود که براي اين فوتبال زحمات فراواني کشيده، نبايد هواداران به او بي‌احترامي مي‌کردند.


* راستي اين بازي تو را به ياد مذاکره با استقلال نينداخت؟
- از اول هم قرار نبود به استقلال بروم، اولويتم سپاهان بود. سپاهان را تيم خودم مي‌دانم و خدا را شکر توانستم اينجا بمانم.


* پس از سپاهان راضي هستي؟
- نمي‌توانم ناراضي باشم. سپاهان تيم محبوبم است. اينحا را دوست دارم و هيچ وقت از سپاهان نمي‌روم.


* و تيم‌ملي؟
- در گذشته تلاشم را کردم و به تيم‌ملي دعوت شدم. هر کاري از دستم بر بيايد انجام مي‌دهم تا نظر مثبت کي‌روش را جلب کنم.


* کدام تيم‌ها را رقيب سپاهان مي‌داني؟
- همه تيم‌ها سرمايه‌گذاري کردند اما با عذرخواهي از اين تيم‌ها من فکر مي‌کنم استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و فولاد خوزستان رقيبان سپاهان براي قهرماني هستند.


* و بازي با گسترش فولاد؟
- گسترش تيم جوان و خوبي است که از انگيزه‌هاي فراواني برخوردارند. تاکنون بازي‌هاي اين تيم را نديدم. هدفمان پيروزي و کسب سه امتياز بعدي مقابل گسترش فولاد است.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها