کد خبر: ۱۵۴۲۷۸
زمان انتشار: ۱۷:۳۶     ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال نفت گفت: زماني که بازيکن ما در نيمه اول از زمين بازي اخراج شد، کمر تيم شکست.
مهرداد اولادي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست 2 بر يک نفت مقابل صبا در چارچوب هفته دوم ليگ برتر اظهار داشت: من در مورد داوري هيچگاه صحبت نمي‌کنم اما در دو هفته‌اي که ليگ برگزار شده اکثر تيم‌ها از داوري ضربه خورده‌اند. داوران ما قشر مظلومي از جامعه فوتبال هستند اما روز گذشته واقعاً داوري اشتباهات زيادي داشت.

وي ادامه داد: داور در دقيقه 30 بازيکن ما را اخراج کرد و همين امر باعث شد کمر تيم ما بشکند. پنالتي‌اي را اعلام کرد که به هيچ‌وجه خطا نبود. روز گذشته واقعاً داوري ضعيفي صورت گرفت البته من احترام و ارزش خاصي براي داوران قائلم.

مهاجم نفت خاطرنشان کرد: ما در مجموع بازي بدي انجام نداديم. يک بر صفر پيش افتاديم و در دقايق پاياني هم چندين موقعيت داشتيم. خود من هم با توجه به اينکه در پست تخصصي خود يعني مهاجم نوک بازي نمي‌کردم اما وظايفي که به من محول شده بود به خوبي انجام دادم.

اولادي در مورد اينکه چرا به عنوان مهاجم به ميدان نرفت، تصريح کرد: به هر حال نظر کادر فني بوده و من هم هرجايي که سرمربي تشخيص دهد با جان و دل بازي مي‌کنم و تمام توان خود را خواهم گذاشت. در ابتدا متأسفانه من پشت مهاجم بودم و پس از اينکه بازيکنمان اخراج شد من به هافبک راست رفتم که در زندگي‌ام در اين پست بازي نکرده بودم. اما تمام تلاش خود را کردم که بتوانم مثمرثمر باشم.

مهاجم نفت يادآور شد: ما بازي بدي انجام نداديم اما متأسفانه نتيجه را واگذار کرديم به هر حال فوتبال همين است و اميدوارم در بازي‌هاي آينده بتوانيم جبران کنيم و به برتري دست يابيم.

وي در مورد حضور 30 دقيقه‌اي‌اش در بازي اول و 65 دقيقه‌اي در ديدار دوم گفت: اين موضوع طبيعي است من دير به تيم اضافه شدم و 5-6 روز بيشتر تمرين نکردم به هر حال مشکلي وجود ندارد و تا زماني که بخواهيم با بازيکنان هماهنگ شويم زمان خواهد برد.

اولادي در خصوص جدايي‌اش از ملوان و پيوستن به نفت يادآور شد: من چند پيشنهاد ديگر از تيم‌هاي مختلف داشتم من ملوان را هميشه دوست دارم و گفته‌ام که پس از پرسپوليس عاشق ملوان هستم. پولي هم از اين باشگاه نگرفته‌ام 75درصد قرارداد خود را بخشيدم و ملواني‌ها هم مرا مي‌خواستند اما با توجه به اينکه قصد داشتم امسال در تهران بازي کنم و در چشم باشم و مشکلاتي که وجود داشت تصميم گرفتم به نفت بيايم. ملوان تيم جواني بسته بود و نمي‌خواست هزينه کند. اميدوارم در نفت بتوانم دوران پيشرفت خود را سپري کنم.

وي افزود: من انتخاب خود گل‌محمدي هستم و او مرا به اين تيم آورد. کار کردن با او را دوست دارم. او بزرگتر من است و اميدوارم که شرايط خوبي در اين فصل داشته باشيم.

اولادي درباره ديدار مقابل داماش در هفته سوم، گفت: ما بايد در چمن مصنوعي بازي کنيم که اين امر طبيعتاً کار را سخت خواهد کرد، داماش هواداران خاص خود را دارد و همچنين بازي در چمن مصنوعي دو پوئني محسوب مي‌شود که اين تيم بهره‌مند مي‌شود اما ما هم رفته رفته به بلوغ تاکتيکي خود مي‌رسيم و اميدوارم که بتوانيم 3 امتياز بازي را کسب کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها