کد خبر: ۱۵۳۸۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
نخستین جشنواره فیلم کوتاه بهمن با عنوان «همراه شهروند، شهروند همپا» به همت مدیریت فرهنگسرای بهمن و با مشارکت کانون فیلم بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، این برنامه در راستای طرح «حریم خانواده و رسانه‌های نوظهور» و با هدف گسترش فرهنگ و اخلاق شهروندی اجرا خواهد شد.

فراخوان این جشنواره از یک مرداد ماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب یک نسخه دی وی دی به همراه مشخصات سازنده اثر و با موضوعاتی از قبیل اخلاق اجتماعی،فرهنگ شهروندی و سبک زندگی اسلامی به شبکه همکاری‌های فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن تحویل داده و یا از طریق صندوق پستی به شماره 1811843643 ارسال کنند.

آثار جمع آوری شده در مرحله اول توسط دبیرخانه جشنواره به دبیری کاظم دانش بازبینی شده و پس از اکران عمومی در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن، توسط اساتید و کارشناسان مجرب داوری شده و در برنامه اختتامیه که همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) در روز ٢٦ شهریور  و با حضور همه عوامل و شرکت کنندگان این جشنواره برگزار می‌شود آثار برتر انتخاب شده و جوایزی به رسم یادبود به فیلم سازان برتر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان تا ١٥ شهریور فرصت دارند تا با ارائه آثار خود در این جشنواره شرکت نمایند.

دبیرخانه این برنامه در فرهنگسرای بهمن واقع در میدان بهمن می‌باشد،همچنین شماره تلفن ٥٥٣٠٤١٣٨ آماده پاسخگوئی به علاقه مندان شرکت در این جشنواره است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها