کد خبر: ۱۵۳۵۲۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي از کارلوس کي‌روش به دليل صحبت‌هايش تمجيد ، اما از او به دليل نحوه بيان آن حرف‌ها انتقاد کرد.

مجيد جلالي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش درباره برنامه‌ريزي سازمان ليگ‌، اظهار کرد: اين که کي‌روش دغدغه‌ تيم ملي را دارد و براي جام جهاني برنامه مي‌دهد کار درستي است و فاکتور خوبي براي يک مربي است، اما اين که بقيه جهات فوتبال يک کشور را تحقير کنيم، پذيرفتني نيست.

وي ادامه داد: صحبت‌هاي کي‌روش و خواسته‌هاي او راه حل دارد، ولي راهش اين نيست که در رسانه‌ها يکديگر را تحقير کنيم. راه حل ماجرا اين است که باشگاه‌ها را متقاعد کنيم که هر چهار يا پنج روز بازي کنند. در آن صورت هم تيم ملي اردوهايش را برگزار مي‌کند و هم باشگاه‌ها به کار خود مي‌رسند.

جلالي در ادامه درباره درخواست کي‌روش مبني بر اينکه پس از اتمام ليگ در اختيار تيم ملي قرار گيرند، گفت: اجراي اين مساله يعني نماينده‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا در دو هفته‌ آخر مسابقات ملي‌پوشان خود را نخواهند داشت. اين کار بسيار سخت است، چون ليگ قهرمانان آسيا هم بعد بين‌المللي دارد. باشگاه‌ها هزينه‌هاي زيادي مي‌کنند که در آسيا نتيجه‌ بگيرند. توقع زيادي است که از آنها بخواهيم بازيکنان اصلي‌شان را نداشته باشند.

جلالي همچنين گفت: راه حل اين مشکل اين است که فدراسيون فوتبال ايران با تعامل با فدراسيون کشورهاي صعود کرده به جام جهاني از AFC بخواهند که مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را زودتر شروع کنند. مطمئنا AFC هم در سال منتهي به جام جهاني اين مساله را مي پذيرد.

وي در ادامه بار ديگر بر لزوم متقاعد کردن باشگاه‌ها براي انجام بازي در هر پنج روز، تاکيد کرد: اگر اين اتفاق بيفتد هم مي‌توانيم ليگ را برگزار کنيم و هم جام حذفي را قبل از اتمام ليگ به پايان برسانيم. باشگاه‌ها بايد بدانند که وارد سطح حرفه‌اي شده‌اند و بايد به مسائل حرفه‌اي نگاه کنند. در اين صورت ديگر مساله به تعويق افتادن چهار بازي استقلال هم که کارلوس کي‌روش به آن اشاره کرده پيش نمي‌آيد.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در ادامه، اظهار کرد: حرف‌هاي کي‌روش منطقي است، اما نحوه بيان آنها درست نيست. اين که کي‌روش بگويد برنامه ليگ را راننده سازمان ليگ نوشته، تحقير کردن است. مي‌توانيم بدون اين که يکديگر را تحقير کنيم برنامه‌ها را پيش ببريم.

جلالي درباره آخرين وضعيت کريم انصاري فرد هم گفت: هنوز برخي مسائل برايم مبهم است و تا وقتي مطمئن نشوم نمي‌توانم درباره آنها حرف بزنم.

وي درباره نارضايتي‌اش از عملکرد علي کريمي در بازي نخست تيمش هم، گفت: در آن بازي همه تيم نتوانستند خوب بازي کنند. ما تمرين‌هاي سنگيني را پشت سر گذاشتيم تا در ليگ قهرمانان آسيا سربلند باشيم و در ليگ برتر هم تيم بزرگي باشيم. هنوز تمرين‌هاي سنگين روي بازيکنان باقي است، ولي به زودي از اين حالت خارج مي‌شويم. هر چند تمرين‌هاي سنگين ادامه خواهند داشت.

جلالي در پايان درباره ديدار دوم تيمش در فصل سيزدهم ليگ برتر فوتبال که شهرآورد تبريز هم هست، گفت: پس از بازي اول سعي کرديم که مشکلات آن بازي را تجزيه و تحليل کنيم. در روزهاي گذشته تمرکزمان را روي دو موضوع گذاشته‌ايم. اول تقويت قواي جسمي بازيکنان و دوم پاک کردن ذهنيت آنها از باخت برابر پرسپوليس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها