کد خبر: ۱۵۲۸۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: «هر چند از یاد بردن باخت مقابل پرسپولیس سخت است اما باید با امیدواری به راهمان ادامه بدهیم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مجید جلالی در پاسخ به این پرسش که پس از چند روز دیدگاهش درباره شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس چیست عنوان کرد: «این بازی، مسابقه اول ما بود. جمله ای که در حال حاضر می توانم بیان کنم این است که در این مسابقه شرایط آن طوری که ما می خواستیم پیش نرفت. من هنوز بر این باورم که در این مسابقه از نظر بدنی مشکلی نداشتیم. پیش از مسابقه با پرسپولیس تمرینان تاکتیکی و بدنسازی خوبی را پشت سرگذاشته بودیم. فکر می کنم بازیکنان در این بازی در درگیری ها کم آوردند.»


وی ادامه داد: «دیگر نمی خواهم درباره داوری این بازی صحبت کنم اما من بارها فیلم بازی را تماشا کردم. درست 15 خطای تیم پرسپولیس در این مسابقه روی بازیکنان ما گرفته نشد و این مساله در جریان بازی به ما لطمه سنگینی زد.»


سرمربی تراکتورسازی افزود: «هر چه بود گذشت. ما تمریناتمان را با جدیت دنبال می کنیم و نباید با این شکست از مسابقات آتی نا امید شویم. تراکتورسازی پتانسیل خوبی دارد و هواداران نباید نگران آینده باشند. هر چند از یاد بردن باخت مقابل پرسپولیس سخت است اما باید با امیدواری به راهمان ادامه بدهیم.»


جلالی درباره آسیب دیدگی علی کریمی در تمرین روز جمعه تراکتورسازی گفت: «این آسیب دیدگی موضوع مهمی نیست و یک مصدومیت جزیی بود. امیدوارم با تلاش کادر پزشکی، کریمی هر چه زودتر به تمرینات گروهی اضافه شود.»


وی درباره وضعیت کریم انصاری فرد و آینده این بازیکن در تراکتورسازی بیان داشت: «ترجیح می دهم در آینده در این باره صحبت کنم.»


وی درباره دربی تبریز و دیدار با گسترش فولاد اظهار داشت: «گسترش تیم جوان و دونده ای است. من بازی این تیم مقابل استقلال را دیدم. سعی می کنیم در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری این بازی شناختمان از این تیم را تقویت کنیم و در بهترین شرایط به مصاف گسترش برویم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها