کد خبر: ۱۴۹۶۶۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۷ تير ۱۳۹۲
مدافع سابق سایپا گفت: «من از 2 تیم پیشنهاد دارم که باید خیلی زود تصمیم بگیرم البته بازیکن آزاد هستم و برای قرارداد بستن مشکلی ندارم.»
پس از مصدومیت مهرداد پولادی و عدم بهبود این بازیکن و کمبود بازیکن در سمت چپ تیم پرسپولیس صحبت هایی مبنی بر حضور علی لطیفی در برخی از رسانه ها و روزنامه ها شد برای همین با این بازیکن سابق سایپا و صبا و فجر سپاسی تماس گرفتیم تا ماجرای رفتنش را از زبان خودش جویا شویم.

 

علی لطیفی در این خصوص گفت: «پرسپولیس باشگاه خیلی بزرگی است که با وجود علی دایی بزرگتر هم شده است. مگر می شود فوتبالیستی در ایران دوست نداشته باشد در پرسپولیس حضور پیدا کند. استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که در ایران هر بازیکنی دوست دارد در آن بازی کند.»

 

لطیفی در ادامه گفت: «این که بعضاً گفته می شود پرسپولیس جای با تجربه هاست باید بگویم من در عین جوانی چندین سال است که در لیگ برتر حضور دارم و حتی سابقه بازی در جام باشگاه های آسیا را هم با تیم صبا دارم پس بی تجربه نیستم. فقط نیاز دارم که علی آقا این فرصت را به من بدهد تا خودم را به ایشان ثابت کنم. من توانایی این را دارم که در پرسپولیس بازی کنم اما خب تصمیم آخر را علی آقا می گیرد.»

 

بازیکن فصل قبل شهرداری تبریز و سایپا در پایان گفت: «من علاقه ام را به پرسپولیس و علی دایی پنهان نمی کنم اما اگر هم این اتفاق نیفتد ناراحت نمی شوم چرا که فوتبالم را در جایی دیگر ادامه می دهم و در فرصتی دوباره شانسم را برای حضور در پرسپولیس امتحان می کنم. من از 2 تیم پیشنهاد دارم که باید خیلی زود تصمیم بگیرم البته بازیکن آزاد هستم و برای قرارداد بستن مشکلی ندارم.»

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها