کد خبر: ۱۴۸۹۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۲۵ تير ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «نهایت تلاشم را می کنم تا انصاری فرد روزهای خوبی را در تراکتورسازی تجربه کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مجید جلالی درباره حضور کریم انصاری فرد در تراکتورسازی اظهار داشت: «ما از مدتی پیش به دنبال جذب کریم انصاری فرد بودیم و باشگاه هم پیگیر ماجرا بود. باشگاه هیچ لحظه ای صحبت با انصاری فرد را رها نکرد و در نهایت این بازیکن را جذب کردیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا انصاری فرد در تراکتورسازی روزهای کابوس وار خود در فصل گذشته با پرسپولیس را جبران می کند، عنوان کرد: «اگر تمرکز خود را حفظ کند، صد درصد می تواند به روزهای اوجش برگردد. او بازیکن بزرگی است و باید روی مسائل روحی و روانی او کار کنیم. جزو مسئولیت های یک مربی این است که ظرفیت بازیکنان را بشناسد و این طرفیت ها را افزایش دهد. من هنوز با انصاری فرد صحبتی انجام نداده ام اما قطعا نهایت تلاشم را می کنم تا او روزهای خوبی را در تراکتورسازی تجربه کند.»


سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: «باید دلایلی که باعث افت انصاری فرد شده است را بررسی کنیم و با شناسایی این دلایل براساس توانایی های او همه چیز را نهایی کنیم. البته تا بازیکن را در تمرین نبینیم چیزی مشخص نمی شود. باید کریم بیاید سرتمرین و ببینیم آمادگی اش چقدر است و تا چه حد انگیزه داریم.»


او درباره ترافیک بازیکنان در خطوط سه گانه تیمش تاکید کرد: «تیمی که می خواهد موفق باشد، باید قدرتمند باشد. اگر ما برای قهرمانی تلاش می کنیم باید بازیکنان خوب و متعددی در هر پست داشته باشیم. در بزرگترین تیم های دنیا هم همینطور است. در رئال مادرید هم می بینید که بازیکنان بزرگ روی نیمکت می نشینند. البته این امر دردسرهایی ایجاد می کند اما باید مدیریت شود.»


جلالی در پایان افزود: «من علاقه ای به استفاده از سیستم چرخشی ندارم و معتقدم این سیستم در فوتبال معنا ندارد. هر بازیکنی که خوب باشد به میدان می رود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها