کد خبر: ۱۴۷۶۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من و انصاري فرد و يا هر مهاجم ديگري به دنبال رفاقت و رقابت هستيم.
سيد مهدي سيد صالحي اظهار داشت: به نظر من قرعه خوبي به پرسپوليس افتاده است و ما بالاخره بايد با همه تيم هاي ليگ برتري بازي کنيم و حالا قسمت من و پرسپوليس اين بوده که هفته اول ميزبان تراکتورسازي باشيم.

به گزارش اوج ، وي افزود: سال بسيار خوبي را با تراکتورسازي داشتم و خاطرات آن تيم را فراموش نمي‌کنم اما امسال در پرسپوليس حضور دارم و به دنبال اين هستم تا بهترين بازي‌هايم را براي اين تيم به نمايش بگذارم و مؤثر باشم.

سيد صالحي ادامه داد: به نظر من امسال تراکتورسازي با حضور جلالي که مربي بزرگ است و کارش را هم به خوبي بلد است تيم خوبي بسته و ما کار سختي در تهران مقابل اين تيم داريم.

مهاجم قرمز پوشان در پاسخ به اين سؤال که آيا استرس داري يا خير گفت: به نظر نمي‌رسد که اينطور باشد الان استرس و اين حرف‌‌ها در فوتبال حرفه‌اي معني نمي‌دهد. من به دنبال اين هستم امسال مقابل هواداران پرسپوليس رو سفيد باشم و بايد براي روسياه نشدن بجنگم. ما تيم بسيار خوبي را در فصل جديد دور يکديگر جمع کرديم و از طرف ديگر اردوها و بازي‌هاي خوبي را پشت سر گذاشتيم. اوضاع از آن چيزي که فکر مي‌کنيم خيلي بهتر است.

سيد صالحي در پايان درباره حضور انصاري فرد در پرسپوليس نيز گفت: ما همه به دنبال سربلندي پرسپوليس هستيم، من با انصاري فرد يا هر مهاجم ديگر به دنبال رقابت و رفاقت سالم هستيم قطعا در کنار اين رفاقت‌ها يکدلي و موفقيت نيز پديدار خواهد شد و انشاء الله که پرسپوليس سربلند مي‌شود من هم هميشه عاشق رقابت بوده‌ام.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها