کد خبر: ۱۴۶۵۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۶ تير ۱۳۹۲
طبق گفته‌های فعالان حاضر در بازار ارز امروز قیمت طلا،‌ سکه و دلار در پی کاهش اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، قیمت طلا، سکه و دلار امروز نسبت به روز گذشته در تابلوی صرافی‌ها و سکه‌فروش‌ها کاهش یافته است و فعالان حاضر در بازار می‌گویند کاهش اونس جهانی طلا عامل اصلی این کاهش قیمت‌هاست.

امروز دلار در میدان فردوسی در دست دلال‌ها با قیمت 3300 تومان به مردم فروخته می‌شود و با قیمت 3270 تومان از آنها خریداری می‌شود؛ اما نرخ خرید و فروش دلار در تابلوی صرافی‌ها نسبت به دلال‌ها کمی تفاوت دارد به این صورت که صراف‌ها دلار را با قیمت 3310 تومان می‌فروشند و با قیمت 3250 تومان از مردم می‌خرند.

امروز (یک‌شنبه 16 تیرماه) بازارهای جهانی تعطیل است و بر همین اساس بازار داخلی نرخ روز گذشته اونس را برای محاسبه طلا و سکه مورد استفاده قرار داده است؛ بنابراین امروز اونس جهانی طلا 1224 دلار، هر مثقال طلا در بازار داخلی 434 هزار تومان و هر گرم طلای 18عیار 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ارزش یک میلیون و 50 هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و 85 هزار تومان، نیم‌سکه 585 هزار تومان، ربع‌سکه 388 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 255 هزار تومان قیمت گذاری شده و به مردم فروخته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها