کد خبر: ۱۴۵۷۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۲ تير ۱۳۹۲
مديرعامل استقلال دليل ناراحتي رحمتي هنگام خروج از دفترش را مطرح کرد و درباره تمديد قرارداد اين دروازه‌بان، نکونام، منتظري، صادقي و حيدري به استقلال هم توضيح داد.
به گزارش 598 به نقل از 90،علي فتح‌الله‌زاده بعد از جلسه امروز با جواد نکونام و سيدمهدي رحمتي در جمع خبرنگاران درباره ناراحتي رحمتي هنگام خروج از باشگاه توضيح داد: قرار بود امروز درباره قرارداد و نحوه پرداخت صحبت کنم. همچنين به نکونام گفتم ساعت 13:30 به دفترم بيايد اما از طرفي کار رحمتي زود تمام و حالش هم به هم خورد و من مجبور شدم براي او قرص قوي بياورم، ديشب هم حالش خوب نبود.
 


وي ادامه داد: حال رحمتي به قدري نامساعد بود که به دوستش گفتم تا زمان سوار شدنش به خودرو مواظبش باشد. با اين حال زماني که رحمتي در دفترم بود به او گفتم بنشين تا نکونام هم بيايد و با هم جلسه برگزار کنيم و عکس بگيريم. حتي او را 20 دقيقه معطل کردم تا با نکونام عکس بگيرد و به شائبه‌ها پايان دهد اما از قيافه‌ رحمتي هم معلوم بود که فشارش افتاده و من به او قرص 800 دادم.
 


مديرعامل استقلال در ادامه از نهايي شدن پيوستن نکونام و رحمتي به استقلال خبر داد و افزود: اين دو کارشان تقريبا تمام شده است. جواد قرارداد دو ساله دارد اما نکته‌اي داشت که به او گفتم برود تا کارهايش را انجام دهيم. فکر نمي‌کردم امسال اين بازيکنان را بگيريم، تقريبا همه تيم حفظ شد، ضمن اينکه بزرگاني مثل جمشيديان، نوري، قاضي و نظري را جذب کرديم. اين حرف من نيست بلکه امير قلعه‌نويي هم مي‌گويد تيم نسبت به پارسال قوي‌تر شده است.
 


فتح‌الله‌زاده همچنين درباره جذب دو بازيکن خارجي تصريح کرد: ما فيلم‌شان را ديده‌ايم و مورد تاييد سرمربي هم هست. امسال هم چند بازيکن خارجي را در نظر داريم که يکي از آن‌ها در ليگ فرانسه بازي کرده‌ و امشب به ايران مي‌آيد. اين بازيکن مليت فرانسوي داشته، 29 سالش است و در پست هافبک هجومي بازي مي‌کند. همچنين فردا و پس فردا در تمرين حاضر خواهد شد و اگر قلعه‌نويي او را پسنديد، قراردادش را ببنديم.
 


وي همچنين در پاسخ به پرسشي مبني بر اينکه آيا نگران اعتراض هواداران به جذب نيکبخت نيست، اظهار کرد: بگذاريد يک موضوعي را رک و پوست کنده بگويم. اگر ما سال گذشته قهرمان شديم، براي اين بود که خدا به خاطر مظلوميت من دلش سوخت. البته همه تيم زحمت کشيدند اما اين باور کردني نيست که با 3 ميليارد پول قهرمان شد. بقيه تيم‌ها 40 ميليارد هزينه کردند. من دو تيم سراغ دارم که 35 و 40 ميليارد هزينه کرده‌اند اما در مقابل استقلال که بايد 17 ميليارد هزينه مي‌کرد، تنها 3 ميليارد پول دستش رسيد.
 


وي درباره جذب نيکبخت واحدي ادامه داد: ديدم همه نيکبخت را زده‌ و طردش کرده‌اند. او استعداد خوبي دارد اما راه را اشتباه مي‌رفت. اگر مي‌گوييم معلم هستيم و اخلاق داريم بايد چنين جاهايي نشان دهيم. تنها وظيفه روحاني اين نيست که فقط به طلبه‌ها درس دهد بلکه جواني را هم که سر کوچه است، بايد نصيحت کند. من هم اين وظيفه را مقابل افرادي مثل نيکبخت داشتم. انگيزه او بالاست. من هم کار معلمي که وظيفه‌ام بود را انجام دادم. آماده‌ هر انتقادي هم هستم اما مطمئنم نيکبخت نه تنها به فوتبال بلکه به زندگي برخواهد گشت. خدا هم عوضش را به ما مي‌دهد. در مورد منتقدان هم بايد بگويم ديروز در کمپ اين همه از او استقبال کردند و تنها يک معترض به چشم آمد. به هر حال هوادار ما هم بايد معرفت به خرج دهد تا نيکبخت به زندگي برگردد.
 


به گزارش ايسنا، فتح‌الله‌زاده در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره وضعيت پژمان منتظري و خسرو حيدري توضيح داد:‌ قرارداد پژمان را امروز يا فردا مي‌بندم. او نيم فصل اول مي‌تواند براي ما بازي کند اما خدا را چه ديدي شايد سرش را کلاه گذاشتم و يک ساله با او بستم! با خسرو حيدري هم فردا جلسه مي‌گذارم تا خيالم از بابت او راحت شود و به استراحت بروم. خسرو قصد جدايي ندارد و هميشه با ما هست.
 


وي همچنين درباره مشکل اميرحسين صادقي براي بستن قرارداد با استقلال تاکيد کرد: رابطه ما با اميرحسين پولي نيست. وقتي مي‌بينم پارسال چقدر قرارداد بسته ناراحت مي‌شوم. اميرحسين يکي از آن‌هايي است که مي‌گفتم 30 – 40 درصد قراردادش را گرفته.
 


فتح‌الله‌زاده همچنين در پاسخ به اين پرسش که در جلسه ديروزش با فرهاد مجيدي چه گذشت افزود: مجيدي ديروز به دفترم آمد و از او پرسيدم غذا چه مي‌خوري، گفت چلوکباب سلطاني. من به او گفتم مرد مومن هيات مديره ما چلوکباب ساده سفارش مي‌دهد. البته ماشاءالله، فرهاد همه غذايش را هم خورد، نوش جانش!
 


مديرعامل استقلال درباره هدف تيمش در جام باشگاه‌هاي آسيا نيز تاکيد کرد: ما به دنبال رسيدن به چهار تيم برتر هستيم، اگر به آن برسيم با دعاي مردم به فينال هم خواهيم رسيد. هدف فينال است اما کار سختي داريم. ما در مقابل تيم‌هايي قرار گرفتيم که ميلياردي هزينه کردند.
 


فتح‌الله‌زاده در پاسخ به پرسش يکي از خبرنگاران درباره مجتبي جباري گفت: سوال‌تان تکراري است. من پيش از اين بارها موضعم را در اين باره اعلام کرده‌ام.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها