کد خبر: ۱۴۵۶۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۲ تير ۱۳۹۲

به نظر می‌رسد رویه امیر قلعه‌نویی کاملاً عوض شده است. او 11 سال قبل در قامت یک سرمربی جوان تمام بزرگان استقلال را کنار گذاشت و تیم را به شدت جوان کرد. همان تیم طی سه سال یک قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی و یک سومی کسب کرد و پایه‌های امیر قلعه‌نویی در استقلال محکم شد. پارسال اما از یک امیر قلعه‌نویی جدید رونمایی شد. او مصاحبه‌های رحمتی را نشنید، جباری را حفظ کرد، کنایه‌های مجیدی را تحمل نمود و حتی باعث شد نکونام هم بیاید. این رویه درست برعکس رویه کارلوس کروش در تیم‌ملی بود که خیلی راحت از کنار نام رحمتی و عقیلی گذشت. جالب اینکه هم کروش تیم‌ملی را به جام‌جهانی برد و هم استقلال دوباره با قلعه‌نویی قهرمان لیگ شد!

***

علیرضا نیکبخت‌واحدی متولد 1359 است. او سال‌های اوجش را در استقلال و تیم‌ملی بلاژویچ سپری کرد اما وقتی به پرسپولیس رفت و به استقلال گل زد، به شدت جوگیر شد و گفت امروز بهترین روز زندگی‌ام بود! همین مسئله باعث شده هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به آبی شدن دوباره او واکنش منفی نشان بدهند. حالا امیر قلعه‌نویی که در نقش محمدعلی فردین ظاهر شده، ‌باید تیمی را که میانگین سنی‌اش 6/30 سال است، به سوی قهرمانی آسیا رهنمون کند. استقلال تبدیل شده به پیرترین تیم لیگ و البته قلعه‌نویی می‌گوید همین تیم هم در لیگ جدید بی‌رقیب خواهد بود. او ثابت کرده کارش را بلد است ولی نگاهی به وضعیت پارسال و امسال استقلال نشان می‌دهد او 11 بازیکنی را که خودش پارسال خواسته بود، امسال نخواست و رد کرد و در عوض امثال نیکبخت، پژمان نوری، محمدمهدی نظری، احمد جمشیدیان و محمد قاضی را خرید؛ خریدهایی که اگر جواب دهند، امیر دوباره روسفید می‌شود ولی اگر جواب ندهند، استقلال در آسیا و حتی لیگ سیزدهم با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

در مورد خرید نیکبخت به این هم باید اشاره کرد که روزی که او رفت، گفت من به خاطر قریب و قلعه‌نویی رفتم و حالا قلعه‌نویی را مردترین مربی ایران می‌داند. نکته دیگر اینکه علی فتح‌ا...زاده با این خرید موافق نیست ولی شاید در این ماجرا هم بر اساس مصالحی به امیر «بله» بگوید چون امروز اصلاً وقت «نه» گفتن نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها