کد خبر: ۱۴۳۴۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۵ تير ۱۳۹۲
گلر استقلال روز گذشته براي دومين بار در دفتر مدیرعامل این باشگاه حاضر شد ولي قرادادش را تمدید نکرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سيد مهدي رحمتي قصد تمديد قراردادش را دارد، اما در دو صورت؛‌ قرارداد ميلياردي به اضافه پرداخت پول مالياتش! اين رقمي که گلر استقلال به آبي‌ها پيشنهاد داده، باعث شده تا فتح الله زاده نيم‌نگاهي هم به گلرهاي ديگر داشته باشد. البته امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال روي اين دروازه‌بان نظر دارد و گفته‌ او بايد حفظ شود.


با اين حال، مدير‌عامل استقلال در روزهاي اخير با يکي از گلرهاي معروف ليگ برتر تماس گرفته و با او دقايقي به صورت تلفني حرف زده است. فتح الله زاده وضعيت اين گلر را جويا شده و از او درباره قراردادش پرسيده است.


رحمتي فصل گذشته عملکرد خوبي در استقلال داشت و در حال حاضر نيز طرفداران علاقه دارند او بماند، ولي با رقمي که اين بازيکن پيشنهاد داده، فعلا آبي‌ها دستشان براي بستن قرارداد بسته است. رحمتي تاکيد کرده بخشي از اين پول‌ را در‌ زمان عقد قرارداد‌ مي‌خواهد‌ و همين‌طور مالياتش را نيز باشگاه بايد پرداخت‌‌‌ کند.


هم‌اکنون دو باشگاه تراکتورسازي و پرسپوليس نيز خواهان به خدمت گرفتن اين دروازه‌بان هستند‌ و مذاکراتي را با او انجام داده‌اند. رحمتي نيز به فتح الله زاده پيغام داده‌ قراردادش در اين دو باشگاه آماده است و آن‌‌ها حاضرند به او پول خوبي بدهند. البته اين‌ها تنها شروط رحمتي نيست.


شنيده مي‌شود او به فتح الله زاده گفته در صورتي‌که يکي از بازيکنان استقلال دوباره در اين تيم بماند، جمع آبي‌ها را ترک خواهد‌‌ کرد. همه نيز مي‌دانند اين بازيکن چه کسي است! فقط لازم است کمي به اتفاقات فصل پيش فکر کنند.
روزنامه خراسان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها