کد خبر: ۱۴۲۵۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۱ تير ۱۳۹۲
سرمربی ذوب آهن گفت: «آنهایی که مرا می شناسند می دانند هیچگاه و هیچ وقت به کسی توهین نکرده ام.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ محمود یاوری در خصوص بازی رفت پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: «با این نتیجه 70 درصد راه را طی کرده ایم و ان شاءالله در همدان کار را تمام می کنیم.»

 

وی افزود: «زدن 4 گل نتیجه خوبی است گرچه جوانترهای ما خوب کار نکردند و من از برخی از آنها زیاد راضی نیستم. البته ملی پوشان ما فداکاری کردند که آمدند و در میدان حضور یافتند. آنها زمان را هم گم کرده اند. شما ببینید که فاصله ما و کره چقدر طولانی است. بچه ها در هواپیما بودند و بعد هم مراسم زیادی برگزار شد و با خستگی فراوان به جمع ما پیوستند.»

 

یاوری در خصوص پیام صادقیان خاطر نشان کرد: «به این بچه این قدر زنگ می زنند که تمرکز خودش را از دست داده. من اطلاع دقیق دارم که علی دایی او را نمی خواهد اما خودش مصاحبه می کند و می گوید که مرا پرسپولیسی بدانید. یکی باید جلوی این آقای رویانیان را بگیرد. او از خیلی از مسایل آگاه نیست. پارسال قصد داشت فجرسپاسی را نابود کند که نتوانست و امسال دنبال تضعیف ذوب آهن است. از طرف باشگاه پرسپولیس به صادقیان زنگ زده اند و پیشنهاد 1.7 میلیاردی به او داده اند. آخر از کجا این پول ها را می آورند؟ این چه جور تیم بستن است؟ قوی شدن خود به قیمت ضعیف کردن بقیه؟ آقای رویانیان! ظلم پایدار نمی ماند و با زور بازیکن جذب کردن باعث قهرمانی نمی شود.»

 

وی درباره قضاوت محسن ترکی در بازی دیروز گفت: «او پر اشتباه بود. گل پنجم ما هیچ ایرادی نداشت. حتی آقای بهروان هم آنجا بود و موضعش را بیان کرد. بازیکن ما پشت بازیکن حریف بود بدون خطا گل زد.»

 

یاوری در خصوص اظهار نظری که منتسب به وی در خصوص آذری ها منتشر شده گفت: «من گفتم ترکیه دیگه! یعنی محسن ترکیه دیگه. مثل اینکه شما می گویید فلانیه دیگه. منظورتان این است که فلانی خصوصیات خاص خود را دارد. همه یاوری را می شناسند و می دانند اهل توهین کردن به هیچ کس نیست. من هم گفتم ترکیه دیگه. یعنی اینکه خصوصیات خاص خودش را دارد. من هم می دانم او اهل خراسان است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها