کد خبر: ۱۴۱۶۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۸ خرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «انتظارات هواداران از تراکتور خیلی بالا رفته است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ جواد کاظمیان درباره شرایط تیم تراکتور اظهار داشت: «شرایط تیم خیلی خوب است. در اردوی سرعین هستیم و قرار است هفته آینده هم اردویی در تهران داشته باشیم و بازی های دوستانه انجام دهیم. ظاهرا قرار است چند بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند و امیدوارم زودتر هر بازکنی که قرار است بیاید قراردادش را امضا کند تا تم کامل شود.»


وی با اشاره به حضور علی کریمی در تراکتور افزود: «همه از این اتفاق خوشحال هستند اما من بیشتر از همه خوشحالم. کریمی می تواند خیلی به ما کمک کند. او برای تیم وزنه موثری است و فکر می کنم با آمدن به تراکتور بهترین تصمیم را گرفت. کریمی آمده که با تراکتور قهرمان شود و من اطمینان دارم این اتفاق رخ می دهد. بازی کنار او برای همه بازیکنان افتخار است. ضمن اینکه تجربه بالای کریمی در بازی های آسیایی هم به کمک ما می آید.»


کاظمیان درباره تمدید قرارداد خود با تراکتور گفت: «خوشحالم که یک سال دیگر هم در تراکتور می مانم. از اول هم قرار نبود از این تیم جدا شوم و مشکلی هم برای تمدید قراردادم وجود نداشت.»


هافبک تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: «امسال سال تراکتور است. انتظارات هواداران با توجه به کادر فنی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم بالا رفته و این انتظار به حق است. تراکتور امسال تیم کهکشانی ایران نیست اما من مطمئنم که در لیگ قهرمان می شویم. بعد از دو سال نایب قهرمانی الان نوبت قهرمانی ماست.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها