کد خبر: ۱۴۱۵۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
دبير فدراسيون فوتبال گفت: سرمربي کره جنوبي به نوعي بابت حرف‌هايي که زده بود عذرخواهي کرد.
مهدي محمد نبي در مورد وضعيت تيم ملي پيش از بازي با کره جنوبي اظهار داشت: تيم ملي در زمين اصلي تمرين کرده است، ورزشگاه اولسان تقريبا 45 هزار نفري است که سکوهاي آن خيلي به زمين نزديک است و قاعدتا اين ورزشگاه فردا پر خواهد شد.

به گزارش فارس، وي در مورد وضعيت جوي شهر اولسان کره جنوبي به فارس گفت: از نظر آب و هوايي نيز رطوبت در شروع بازي 80 درصد خواهد بود اما با گذشت زمان و در اواخر مسابقه رطوبت به 84 درصد هم مي‌رسد. از نظر شرايط آب و هوايي وضعيت به سود ميزبان است اما بازيکنان ما انگيزه بالايي دارند و مردم هم دعاي خيرشان قطعا همراه تيم ملي خواهد بود. اميدوارم بازي در اين فينال به گونه‌اي رقم بخورد که ما بر کره جنوبي فائق شويم و تيم ملي به جام جهاني برود.

دبير فدراسيون فوتبال در مورد شکايت ايران از اظهارات کاپيتان کره جنوبي عليه جواد نکونام گفت: از بدو ورود به کره تاکنون هيچ مشکلي با فدراسيون فوتبال کره نداشتيم و آنها تمام استانداردهاي فيفا را رعايت کردند اما در مصاحبه سرمربي و کاپيتان تيم کره مواردي بيان شد که بيشتر حاشيه است، از طرفي ما رسما دو روز پيش نامه‌اي به فدراسيون کره جنوبي نوشتيم و خواستار عذرخواهي از مردم و اهالي ورزش ايران شديم. امروز هم چوي سرمربي کره در مصاحبه مطبوعاتي به نوعي عذرخواهي کرد. اين حواشي در فوتبال وجود دارد و کسي موفق است که حواشي را مديريت کند.

نبي تصريح کرد: کي‌روش، کادر سرپرستي و بازيکنان تيم ملي باهوش هستند و پاسخ کره‌اي‌ها را در ميدان خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها