کد خبر: ۱۴۰۲۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
محمد رويانيان مي‌گويد تقريبا همه‌ي بازيکنان پرسپوليس براي فصل بعد مشخص شده‌اند.
به گزارش 598،مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت کريم انصاري فرد، اظهار کرد: کريم مثل فرزند من است. روز گذشته تلفني با هم حرف زديم و قرار شد که به زودي در روزهاي آينده صحبت کنيم. ما بايد کمک کنيم که فرصت‌هاي خوبي که باعث پيشرفت بازيکنان مي‌شود از آنها گرفته نشود. بحث‌هايي است که بايد در يک نشست حضوري با هم درباره آنها حرف بزنيم.

وي ادامه داد: در مکالمه ديروز درباره ماندن يا رفتن او بحثي نشد و بايد بنشينيم و با هم حرف بزنيم تا بهترين تصميم را بگيريم.

رويانيان همچنين در پاسخ به اين سوال که در روزهاي آينده چه بازيکناني به پرسپوليس اضافه مي‌شوند، اظهار کرد: تقريبا همه بازيکنانمان براي فصل بعد مشخص است. شايد يکي، دو نفر ديگر را جذب کنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اشاره به پيروزي پر گل تيم ملي مقابل لبنان، گفت: بايد تشکر کنيم از جوانان با غيرت ايران که نشان دادند توانايي ما تا چه حد مي‌تواند بيشتر از اين‌ها باشد. به ويژه در دو بازي اخير که نشان دادند لياقت صعود مستقيم به جام جهاني را دارند. اميدوارم که هفته‌ بعد با پيروزي بر کره جنوبي لذت و شادي مردم را تکميل کنند. تک تک بازيکنان تيم ملي خوب بودند و به همه آنها خسته نباشيد مي‌گويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها